2 huisjes/stacaravan's en 1 pony te huur gevr Veluwe/Drenthe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

2 huisjes/stacaravan's en 1 pony te huur gevr Veluwe/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 12:27

Wij komen voor onze paardenvakantie 1 pony te kort, we nemen er 3 mee, maar een 4e pony hebben we niet.
We zoeken een camping of huisjesverhuurder die 2 te huren accomodatie's heeft, liefst naast elkaar, i.i.g vlakbij elkaar, enige vorm van comfort is wel een vereiste, geen blokhut.

De Xtra pony zou een C, D, of E maat kunnen zijn,onze pony;s zijn een D maat.
We willen graag een gebied in de buurt met veel kilometers zandpaden/bos/heide, en voor onze pony;s is een wei vodoende.

We zijn al op leuke plekken geweest, maar nu we een xtrta pony erbij moeten hebben, wordt het ingewikkelder, dus wie iets weet, laat maar horen......
De periode zal zijn tussen 30 Juli/12 Augustus en de hond moet mee mogen...

Ik begeleid zelf de rit, dus er zal verantwoord met de pony worden omgegaan.

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 12:57

Zonnetij???

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 14:58

mirano schreef:
Zonnetij???

Ben ik mee bezig, maar om 2 huisjes te huren is het vol,wel een goede plek......

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:20

Manege de Drift. Ik weet niet of ze caravans verhuren. We komen daar met trektochten. Bungalowpark Nuilerveld zit bij mij 400 m. vandaan. Ik zit 4 km van het Dwingelderveld, waarvan veel zandpad of rustige weggetjes.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 18:03

Nuilerveld heb ik opgezocht, prima huisjes, maar dan geen pony;s erbij, dat is een vereiste, de Drift heeft geen huisjes , het is niet makkelijk om alles te vinden wat we willen, en 2 huisjes, en 1 pony huren zonder begeleiding,en een mooi gebied.....

Dwingelerveld kennen we enigzins, DFW is ook super, Havelte ook, maar dan hebben we de mooiste 3 gedeeltes van Drenthe wel gehad, vond Buinen/Borger niet zo bijzonder nml.....

Veluwe is ook super, maar ook daar hetzelfde probleem, alhoewel we de Meivacantie alles hadden, maar dat doen we volgend jaar pas weer.

Maar bedankt voor de tips, ik blijf in afwachting....

toetjero

Re: 2 huisjes/stacaravan's en 1 pony te huur gevr Veluwe/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 22:04

Peerke_

Re: 2 huisjes/stacaravan's en 1 pony te huur gevr Veluwe/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 22:08

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 09:39

Ik bedoelde dat jullie zouden kunnen overwegen de paarden bij mij te stallen en 1 van mij te huren en de huisjes dan van het Nuilerveld. Maar nogmaals het is 4 km van het Dwingelderveld. Hoeve t Wed hoor ik ook positieve dingen over, maar ik weet niet of ze huurpaarden hebben.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 11:02

Hoeve t Wed wacht ik mail vanaf, ziet er prima uit, Les Cheveaux gaan we niet gauw naar terug, vondt de huisjes erg klein en basic en de omgeving niet de mooiste van Drenthe.

Houd jouw aanbod in gedachten Mirano, maar 4 km over de weg is wel een eind naar het bos, bedankt i.i.g....

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 13:25

Zonnetij is geregeld, bedankt voor het meedenken.

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:12

Wie weet zien we jullie dan met een van onze trektochten.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 17:38

mirano schreef:
Wie weet zien we jullie dan met een van onze trektochten.

Wie weet ja, we zijn er van 5-12 Augustus, ideaal ook dat we een pony bij kunnen huren voor het vriendinnetje, die haar pony niet mee kan nemen....

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:36

Dat is geen trektocht week voor ons. Maar wij komen met de trektochten bij Zonnetij en vinden het altijd heel gezellig. En je rijdt zo het bos in. Wel een klein stukje lopen waar de paardenwei is.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 07:48

mirano schreef:
Dat is geen trektocht week voor ons. Maar wij komen met de trektochten bij Zonnetij en vinden het altijd heel gezellig. En je rijdt zo het bos in. Wel een klein stukje lopen waar de paardenwei is.

Ja, dat begreep ik al, maar via een pad, niet een weg oversteken, dus dat gaat prima...

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 08:09

mirano schreef:
Ik bedoelde dat jullie zouden kunnen overwegen de paarden bij mij te stallen en 1 van mij te huren en de huisjes dan van het Nuilerveld. Maar nogmaals het is 4 km van het Dwingelderveld. Hoeve t Wed hoor ik ook positieve dingen over, maar ik weet niet of ze huurpaarden hebben.

Ik ben dar 3x geweest. Ze hebben er huurpaarden van alle soorten maten en het is er heel gezellig! Goede uitrijmogelijkheden :j

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 08:41

Hoeve t Wed had ik ook leuk contact, maar de acco was voor 10 opersonen, we gaan uiteindelijk maar met 4, dat was dus in verhouding te duur, maar we gaan daar vast ooit eens heen.....

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:17

mammaslamma schreef:
Hoeve t Wed had ik ook leuk contact, maar de acco was voor 10 opersonen, we gaan uiteindelijk maar met 4, dat was dus in verhouding te duur, maar we gaan daar vast ooit eens heen.....

Ze hebben ook 3 gezinsaccomodaties. De accomodatie die jij bedoelt is de groepsaccomodatie.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 22:51

Was allemaal al vol, we mochten voor reductie in de groepsacco, maar ik had Zonnetij toen al geboekt.....
Wel weer een hoop leuke ideetjes voor andere keren opgedaan, altijd handig!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:02

'T Hoefijzer Zwiggelte: http://www.thoefijzer.info/
Daar kan je een pony huren, daar is plaats voor je andere pony's en evt. eenvoudige accomodatie voor jullie zelf, ongeveer 400 meter van het bos ;) .
Huisjes met meer luxe, er schuin tegenover: Hart van Drenthe: http://www.hartvandrenthe.nl/
Omgeving: heel veel bos: staatsbossen van: Hooghalen, Schoonloo, Grollo, Borger e.d..