Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat wordt een schamel houtje om op te bijten.....
....als het paard maar goed staat!!!
of een BBQ.

ehhh nogmaals het is eeen idee wat toch stiekem groeit tot plan, al zal ik nog het een en ander uit moeten werken. Omdat ik zelf op t eiland zit heb ik niet echt een goed idee van mensen van het vaste land, maar als ik logisch nadenk zou er toch animo voor moeten zijn?? Nogmaals hetgene dat ik regelen zou is.een goed onderkomen en de rondrit je zou keuze hebben uig.2 ,,3 of 4 uur .. wat zouden jullie er aan uit willen geven ;1; aan stalling per nacht 2; aan en gids per uur. ?ammie_1992 schreef:@ quartel ja klopt er valt qua smid altijd iets.te regelen maar we gaan er vanuit dat dat niet nodig isehhh nogmaals het is eeen idee wat toch stiekem groeit tot plan, al zal ik nog het een en ander uit moeten werken. Omdat ik zelf op t eiland zit heb ik niet echt een goed idee van mensen van het vaste land, maar als ik logisch nadenk zou er toch animo voor moeten zijn?? Nogmaals hetgene dat ik regelen zou is.een goed onderkomen en de rondrit je zou keuze hebben uig.2 ,,3 of 4 uur .. wat zouden jullie er aan uit willen geven ;1; aan stalling per nacht 2; aan en gids per uur. ?
Xxxxx reeel blijven he hihi
kikkertsparadise heb ik zacht gezegt GEEN goede ervaring mee, daar zullen meerdere kopers van paarden van hun het met mij over eens zijn. 
ammie_1992 schreef:De prijzen zijn inderdaad erg hoog. Die ga ik bijstellen. Harstikke bedankt voor de reactieskikkertsparadise heb ik zacht gezegt GEEN goede ervaring mee, daar zullen meerdere kopers van paarden van hun het met mij over eens zijn.