Ik kom vanuit Brabant, dus het liefste zoek ik een strand in prov. Zeeland of Zuid-Holland waar je dus ook overdag met je paard op kunt. Als het kan een niet te druk stuk, maar wel een mooi stuk strand (dus niet teveel lelijke dingen op de achtergrond). Zijn er eigenlijk ook mooie stranden op het noorden gericht? Misschien kleine stukjes in Zeeland of zo? Dit zou namelijk ideaal zijn voor de belichting van de foto's, maar ik weet zelf eigenlijk wel dat dit hem niet gaat worden, gezien we in Nederland heel veel strand hebben dat op het westen gericht is
Wie o wie kan mij helpen en weet 100% zeker dat ik ergens met het paard het strand op mag? Ik moet ver reizen naar het strand, dus het zou zonde zijn als ik weer te horen krijg dat ik niet op het strand mag komen als ik er ben
Bedankt
Sorry als mijn reactie zo overkwam, maar ik zei dat het te ver wordt als ik er alleen na 19.00 mag rijden. Bij Burg-Haamstede mag je de hele dag komen zag ik, dus dan is het niet te ver. Dan kan ik namelijk overdag genoeg paarden fotograferen, snap je? Maar als ik alleen na 19.00 tijd heb (zoals bij Renesse), heb ik ruim een uur en dan gaat de zon onder. Dus dan kan ik niet fotograferen. Daarbij zou ik dan gewoon heeel heel heel erg laat terug zijn.