zondag mijn eerste wedstrijdje
errgggg spannendIk heb voor mijn paard gekozen voor knotjes, de staart netjes ingevlochten dit staat vast. Maar ik heb nog een paar dingen waar ik niet over uit ben
voor mijn eigen haar:
Knot of vlecht --> foto haar http://94.100.118.108/1233350001-123340 ... _5KA0.jpeg (daar zit het vast als het los is is het nog langer haha
) kleren: witte wedstrijdblouse, witte platron, zilveren plastron speld, witte broek, zwarte laarzen (foto hierboven) en zwart wedstrijdjasje (is een colbert, maar een vrij lange, die best sjiek staat
maar nu weet ik dus niet of ik alsnog snel een echt wedstrijdjasje moet halen.. tja voor een manegeproef.. oke zo gaat het de hele dag uitzien
2 uur van te voren naar eigenaar van paard, paard staart wassen (geen idee of dit wel een goed idee is) vlechten, mooi schoon poetsen, trailer opladen, naar stal rijden, van de trailer af, borstel erover, opzadelen, bak in, proefrijden, bak uit, afzadelen, terug de trailer op, terug naar huis, vlechtjes eruit, terug naar stal (zonder paard) en wachten voor de prijsuitrijking
heeft iemand missschien tips hoe ik het beter kan doen?
Het gaat volgensmij een totale ramp worden
ik kan zoooo niet relaxen haha
Denk aan je hart! Het komt best goed!