Hoi, ik ben op zoek naar een vosmerrie Partouche, ze stond op een manege in Vosseburch Langeraar waar ik reed, haar tijdens ponykamp twee keer als verzorgpony kreeg en verliefd op haar werd. Ik heb niet veel informatie over haar, het is al een tijdje geleden dat ze verkocht is. Ze was een merrie met een best wel moeilijk karakter, ze was niet de makkelijkste op stal maar ik hield wel van haar.
Ze is verkocht als fokmerrie maar was een manegepony. Ze was een slanke, elegante pony en reed heel fijn.
Een bles die steeds dunner wordt, maar wel over de neus heen gaat, en volgens mij ook witte voetjes, maar dat weet ik niet meer zeker, het is een aantal jaren geleden, zoals ik al eerder gezegd heb.
of ze echt naar duitsland is weet ik niet durf ik ook niks over te zeggen eigenlijk, want champie is namelijk gewoon nog in nederland! (die is wel weer gevonden)
Dat klopt, dat is een merrieveulentje geweest... Zag er exact uit als champie maar dan bruin en wat kleiner! Dit veulen was er overigens al toen champie op de vb stond hoor! Dit veulen heeft linda zelf lang gehouden en gereden maar ze heeft nu een nieuw paard maar of die voor erbij is of dat ze diana verkocht heeft weet ik niet