Even ter informatie,
Als ik wordt benaderd om te jureren, spreek ik altijd mijn voorkeur uit naar het ochtendprogramma, zodat ik redelijk bijtijds thuis kan zijn en iig thuis kan eten. Nu zie ik net dat ik voor aankomend weekend eind van de middag / begin van de avond ingepland sta.
Op zich is dat voor mij normaal gesproken geen heel groot probleem, maar nu toevallig wel want ik heb al weken een dinerafspraak staan. Deze stond al voor de jureerafspraak en geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt om deze afspraak te gaan afzeggen!!!
Helaas had ik afgelopen weekend een soort van gelijk probleem, mijn schrijver had een eetafspraak staan en we dachten dat we dit ruimschoots zouden gaan halen..... helaas dit liep anders
Nu vroeg ik mij af, hoe doen andere juryleden dit ????Spreek je een voorkeur uit voor een tijdstip / dagdeel?
Spreek je mocht je een jureerafspraak hebben staan geen privé dingen af?
Spreek je geen jureerafspraak af als er bijvoorbeeld een etentje in je agenda staat???
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe jullie dit doen, en of ik de enige ben die zich wel eens in de problemen weet te brengen
met de tijd
Nou ja ik hoef dit weekend helemaal niet te jureren, dat is ook wel eens lekker
En dat is dezelfde van 2 weken geleden