Tot mijn grote verbazing zag ik dubbel
2 jury's maar even lief gezwaaid naar beide.Anyway we hadden een nette proef neer gezet, lekker gereden enmet een tevreden gevoel
de ring verlaten.
tweede proef vloog er een vogel uit de struik naar mijn ring dus dat bleef "eng", was het tempo
niet goed en had ik moeite om haar bij de les te houden. ( Reed een ruiter naast mijn ring waar
diegene niet hoorde, en dat was veel interessanter ) Nog niet eerder mee gemaakt en dus een
aandachtspuntje voor in training.
De tweede proef had ik 178, geheel terecht. Kon me er helemaal in vinden en kreeg nog wat
fijne tips mee waar we aan kunnen werken.
Eerste proef had de eerste jury me gepunt op 199. De tweedejury op 182. Dus 15 punten verschil
in een proef. Vond ik nogal veel en heb dus even de andere bekeken. Er waren er 3 met ook een
redelijk groot verschil (10 t/m 13 punten) van de 32 deelnemers. Nou koste dat verschil me 2 plaatsen
in het klassement. Eerlijk is eerlijk ik ben realistisch en een goede verliezen, maar ik vond dit toch wel
een beetje een zure appel
. Nou kreeg ik alleen te horen van iemand dat 15 punten verschil niet kan/ niet mag...?
Is er een grens wat betreft verschil tussen jury 1 en jury 2?
(niet dat er iets aan de uitslag veranderd kan worden punten zijn punten, maar ik ben wel nieuwsgierig)
. Ik weet nu dus niet echt waar het "probleem" in zit. Ik heb liever dat ze mijn hele coupon volkliederen zodat ik er thuis mee aan het werk kan. Dit had die man in de tweede proef overigens wel gedaan, heel fijn. "halstrekken goed, volte een ei"
. Het een poosje problemen gehad met mijn aanleuning, links geen contact rechts te veel. Dit is bijna helemaal opgelost alleen ik denk dat ze een