Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meisje1987 schreef:Wat er aan te doen weet ik niet, maar ga in ieder geval rijden met een rode strik en meld het even aan de mede ruiters. Dan weten zij wat je paard doet en dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden!
corientjuhh schreef:Ik vind dat het dan eigenlijk ook wel bij de mederuiters ligt
Die houden er geen rekening mee
Jij geeft het aan met een strikje en zegt het ook nog
En als er dan toch nog iemand te dicht er achter langs rijdt en het paard slaat dan vind ik dat het ook wel de schuld is van de andere
Jij hebt het op 2 duidelijke manieren duidelijk gemaakt en dan vind ik dat als er dan nog iemand te dicht er achter langs rijdt dat het dan ook de verantwoording is van die ander
Zarena schreef:Ik heb echt het idee dat het geen angst is. Het is een merrie die behoorlijk aanwezig is met haar mening altijd, dus kan het me haast niet voorstellen dat ze bang is, trekt ook geen staart tussen de benen oid.
Vind idd ook dat mederuiters er beter rekening mee kunnen houden, maar goed het blijft mijn probleem natuurlijk. Het is inderdaad super vervelend, maar ze springt heel goed, dus het is zonde om haar niet mee te kunnen nemen daarom.
Vjestagirl schreef:corientjuhh schreef:Ik vind dat het dan eigenlijk ook wel bij de mederuiters ligt
Die houden er geen rekening mee
Jij geeft het aan met een strikje en zegt het ook nog
En als er dan toch nog iemand te dicht er achter langs rijdt en het paard slaat dan vind ik dat het ook wel de schuld is van de andere
Jij hebt het op 2 duidelijke manieren duidelijk gemaakt en dan vind ik dat als er dan nog iemand te dicht er achter langs rijdt dat het dan ook de verantwoording is van die ander
Het strikje is geen vrijwaring, hooguit een waarschuwing. Als je paard een strikje heeft maakt dat het niet andermans probleem. Jij hoort ten aller tijden je paard onder controle te hebben. Het is altijd jouw verantwoording.

Vjestagirl schreef:meisje1987 schreef:Wat er aan te doen weet ik niet, maar ga in ieder geval rijden met een rode strik en meld het even aan de mede ruiters. Dan weten zij wat je paard doet en dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden!
Maar dan nog is het zo dat als het paard slaat het de verantwoording van de TS is.