werken op een ranch voor 1 a 2 weken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quarter1995

werken op een ranch voor 1 a 2 weken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 15:08

hooi!
Me vriendin en ik wilde van de zomervakantie werken bij n echte cowboy en waarbij we te maken krijgen met vee drijven enz.
dus eigenlijk komt t er op neer dat we op zoek zijn naar een western ranch gelegen in Duitsland, Belgie, Luxemburg of Frankrijk het liefst inclusief slaapplek.
We zijn allebei gevorderde westernruiters die niet bang zijn voor wat actie of hard werken. :Y)
heeft iemand misschien adressen, sites of iets?
alvast bedankt xxx

M_ichje

Re: werken op een ranch voor 1 a 2 weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:55

Hey,

Ik kan je geen adres geven maar wel een hele leuke website: helpx.net
Hierop staan allerlei advertenties van mensen (wereldwijd) die hulp vragen met hun huis, tuin of dieren (paarden e.a.).
Er staan regelmatig advertenties van mensen die hulp vragen bij het rijden van hun paarden.
Als je de juiste zoekterm gebruikt zou je best wel eens op een western ranch uit kunnen komen!
In ruil voor jullie hulp krijg je een slaapplaats en maaltijden.
Een heel leuk principe vind ik zelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:58

Meestal gaan ze alleen voor wat oudere mensen 18/20+ die hun rijbewijs al hebben, en dan voor enkele maanden ipv een weekje.. Dan ben je meer een last dan hulp aangezien je dan nog alles onder de knie moet krijgen.

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:21

Met die leeftijd heb je gelijk inderdaad! Daar had ik niet over nagedacht.
Maar ik ben wel gezinnen tegengekomen die ook mensen voor 2 a 3 weken accepteerden, dus met wat langer zoeken zou dat geen probleem hoeven te zijn.

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:48

Je hebt wel van die georganiseerde reizen naar Australie of Noorwegen (travelactive), maar dat is ook voor wat langer.
Misschien kun je op google wat voor korter vinden?