Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weet je zeker dat ze ook echt goed passen. Mijn 2e hands laarzen zitten namelijk LANG niet zo mooi als me eigen nieuwe estell__ schreef:Ligt eraan. Ik heb 1 paar wedstrijdlaarzen en 1 paar 2e handslaarzen die gewoon echt "vies" mogen worden. Maar ik zou eerder zelf nieuwe kopenweet je zeker dat ze ook echt goed passen. Mijn 2e hands laarzen zitten namelijk LANG niet zo mooi als me eigen nieuwe
met paardrijden krijg je meestal toch wel zweetvoeten. themuisje schreef:ik vind het nogal smerigmet paardrijden krijg je meestal toch wel zweetvoeten.
maar ik vind schoenen en laarzen gewoon iets voor jou en jouzelf. wel grappig: met koninginnedag dit jaar was het best wel fris, dus ik deed mijn birkenstocks uit, gympen aan en legde mn birkies op het kleedje. ze waren wel al helemaal afgedragen en het voetbed zwart. dus kwam er een vrouw en die vroeg of ze ze voor 15 euro mocht meenemen. ik verbaasd, ik wilde ze eigenlijk wegdoen al
wat mensen soms er voor over hebben
.
.
Ennnn... natuurlijk een stuk goedkoper.