[PG] Waar is pika terecht gekomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elske1994

[PG] Waar is pika terecht gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:05

Ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpony Pika, ik vraag me al echt een hele lange tijd af hoe het nu met haar zal gaan omdat ze toch niet altijd goed bij heeft gelopen. En ik hoop daarom echt dat ze nu goed verzorgd word en op een leuk adres staat.

Ik heb een foto van haar op mijn hyves staan dit is de link:
http://elske-xd.hyves.nl/album/63614742 ... 83/0/tK2i/

Pika is een merrie, een grote A/ kleine B pony, een roodschimmeltje, toen de tijd had ze een enorme dikke vastzittende nek, ze is hoefbevangen geweest dus daar zal degene die nu eigenaar is ook wel iets vanaf weten.

Ik heb Pika leren kennen toen ze in drunen op een wei stond. Ze was moddervet, haar hoeven waren veel te lang en groeide al krom, ze was schuuw voor ieder mens dat ook maar in de buurt kwam en kopschuuw. Van de eigenaar mocht ik haar verzorgen dus heb ik dat gedaan. Begin 2008 ging het stukken beter met haar en heb ik haar op marktplaats mogen zetten, ik vond namelijk dat ze een beter tehuis verdiende dan dat ze op dat moment had. toen op een dag stond ze er niet meer. Ik ben viavia in contact gekomen met degene die haar toen had gekocht en ben meteen naar haar toegegaan om afscheid te nemen van pika. de nieuwe eigenaresse heette mirella en Pika stond toen in Nieuwkuijk. Maar na korte tijd werd pika al weer verkocht, want mirella wilde absoluut niet dat ze terug ging naar haar oude baas en pika was niet geschikt voor datgene waarvoor ze was gekocht. Ik weet niet waar pika heen is gegaan. Ik heb Mirella nog wel een aantal keren gevraagd of ze wist hoe het met pika ging maar daar had ze niks meer van gehoord heeft ze me toen verteld.

Ik ben erg benieuwd hoe het nu met Pika gaat, als er iemand is die weet waar ze staat of hoe het met haar gaat of zelfs misschien wel haar eigenaar is hoor ik het graag!