Bodyprotector online kopen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liselot2011

Bodyprotector online kopen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 18:58

hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een bodyprotector maar kan er geen een in de buurt vinden met een prijs die ik er voor wil geven.
Is het verstandig om dan een bodyprotector online te bestellen of via marktplaats?
Geef graag handige tips waar ik op moet letten als ik er een online koop.

Alvast bedant

Happie

Re: Bodyprotector online kopen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:33

Nee dat is niet verstandig een bodyprotector moet goed zitten anders heeft het geen nut. Zou zeggen breng eens een bezoekje aan een ruitersportzaak en laat je goed adviseren.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:35

Je kunt hem altijd online bestellen, maar als hij dan niet past, zorgen dat je hem altijd terug kan sturen.
En het liefst een beetje een 'vertrouwde'site waar je hem dan besteld.

liselot2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 20:34

oke bedankt maar waar moet je dan goed opletten als je hem online besteld Bijv omtrek , rug.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:53

ja ik zou ook zeggen,ga eens naar een ruitersportzaak toe om verschillende te passen. het is belangrijk dat het gewoon goed zit

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:56

Je kunt ook natuurlijk eerst naar een ruitersportzaak om er verschillende te passen .
Heb je er dan eentje gevonden dan zou je kunnen proberen om hem goedkoper via internet te kopen.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:51

Lijkt mij niet heel verstandig..
Je kunt het wel doen, en dan zorgen dat je m terug kan sturen als ie niet past, maar dan moet je wel zelf goed weten hoe een bodyprotector moet zitten.
En anders kun je toch in de winkel gaan passen, en via internet bestellen als het daar goedkoper is..

mijnzoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:58

Ik heb voor mijn dochter van 5 met een moeilijke maat via internet bij www.eventingshop.nl (of .be) een bodyprotector gekocht. Was niet de voordeligste maar dat kwam ook door de lastige maat, maar heel goed geregeld. Leuk contact telefonisch en zeker een aanrader! In de ruitersportwinkel lukte het niet omdat ze een lastige maat heeft. Via de eventingshop een maattabel gekregen helemaal ingevuld en toen is zij gaan zoeken naar een goed passende bodyprotector. Ik had uiteindelijk keus uit twee, hij zit als gegoten ze heeft nooit een keer gezeurd dat ze hem niet aan wil en dat had in van tevoren van mijn kleine eigenwijs niet verwacht.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 23:01

Ik heb hem bij Sir-lancelot gekocht, het is zo eentje met blokjes.
Op de site staat een maattabel, ik paste die ik besteld had toch niet,
toen konden we hem gewoon terug sturen, en kreeg ik de goede maat teruggestuurd.

xRosanna1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:25

Ik denk dat je het best eentje kan passen.
Zelf zou ik het niet via markplaats doen, je weet namelijk niet of iemand er een keer (hard) mee is gevallen

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:33

Ik lees ook even mee. Ik wil zo eentje met blokjes van BR maar die is hier in de buurt nergens in de ruiterwinkels te vinden..
Twijfel nu ook of ik'm moet bestellen of dat ik dan toch een andere maar ga kopen.

liselot2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 08:47

Bedankt!!

Anke_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:27

Hajj! Ik heb ook de bodyprotector van Sir lancelot met blokjes, er comfortabel en wat lisa al zei er is daar een maattabel kun je jezelf opmeten en kijken welke maat je hebt. Sir lancelot is erg betrouwbaar, de site stuurde me na afloop nog een mail of ik er tevreden over was!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:33

Online kopen is niet handig tenzij je precies weet welk model en welke maat je moet hebben.
Ik heb zelf vorig jaar 1 van Krämer Pferdesport in Duitsland gekocht, maar ik heb wel 4 keer een paket terug moeten sturen :')
De eerste zat niet lekker, de 2e te groot, de 3e maandagmorgenmodel, de 4e ook weer te groot en pas nr 5 was de goede.
Dus nee ik vind het niet aanbevelenswaardig :+ ;)

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:58

Ik ben wel een voorstander van online kopen mits je weet welk model en welke maat. Als je dus door passen bij een ruitersportzaak weet welke je moet hebben.
Online kan best namelijk een hoop geld schelen (en ik ben nederlander of niet ;) )

Maar zo op de gok er een op internet bestellen zou ik inderdaad niet doen, hij moet echt goed passen anders ga je je BP vervloeken(weet ik uit ervaring, mijn verhoudingen zijn anders geworden in de loop der jaren en die van mij zit nu dus echt niet prettig terwijl ik volgens de tabel er nog steeds wel in zou moeten passen)

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:14

heey
ik heb zelf ook een bodyprotector gekocht je kan hem wel online kopen maar zorg dan eerst dat je hem gepast hebt voordat je hem koopt, want het lijkt of je ze zo allemaal aan kan maar hij moet egt goed zitten.
suc6

xJuliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:28

Ik zou hem in de winkel kopen, zo kan je hem passen en direct meenemen. Anders moet je ook nog retour sturen. Online vind ik zelf ongemakkelijker! Hij moet jou echt passen!

liselot2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 22:23

Allemaal heel erg bedankt alvast!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:07

Ik vind het persoonlijk een beetje aso om in de winkel te passen, personeel daar neemt uitgebreid de tijd voor je, en dan toch online te kopen. Dat zou ik zelf niet kunnen in ieder geval. Ik zou hem in de winkel kopen, idd ivm de pasvorm.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:42

Ik zou het zelf gewoon in de winkel kopen, want op de online-winkels kom je in de knoei met de maten. Je kan in de winkel ook vragen welke het best is, en welke van goede kwaliteit is e.d. ;)