Ulf is helemaal weg van haar
en zij ook wel van hem, ze kunnen het heel goed vinden zijn veel samen en kroelen ook veel, als hij aan haar achterhand snuffelt blijft ze vaak gewoon staan, maar ook regelmatig wordt ze boos, gaat de de staart wat omhoog en begint ze ineens achteruit te schoppen en ondertussen plast ze een beetje, deze urine heeft een hele sterke lucht.Ze schreeuwt er dan ook bij.
Is ze hengstig of plast ze gewoon uit boosheid.
Gister plaste ze een beetje en bleef ze staan en deed de staart opzij, mijn ruin was er zo te zien helemaal klaar voor, maar toen puntje bij paaltje kwam wist hij niet wat hij moest doen (gelukkig maar was al een beetje bang dat ik geen echte ruin had
) en deed dus niets.Is ze hengstig of is het boosheid of komt het gewoon omdat het allemaal nog wat nieuw is?

, had die kleine links vast en de grote rechts, maar die kleine begon gelijk te meppen als Ulf naast me kwam lopen.
het maakt niet uit dat ze hengstig is, zulk gedrag vertonen mag gewoon niet als je met ze bezig bent. Zoals mijn voorganger al zegt, shetten kunnen best tegen een stootje! Ik heb ze vaak genoeg de baas zien spelen over volwassenen wanneer ze niet goed werden aangepakt. En natuurlijk niet vergeten te belonen als het goed gaat!