Sinds een tijdje staat mijn pony te koop omdat ik geen klik heb met hem. Ik krijg regelmatig reactie via mail van mensen, dus uiteraard krijg ik dan ook het e-mail adres te zien, waar regelmatig ook de volledige naam uit af te leiden is. Nou kan ik het niet laten om dan toch even de naam op facebook in te voeren en kijken of ze een profiel hebben. In sommige gevallen zijn er dan ook foto's zichtbaar en kan ik wat foto's zien van hoe de paarden bij hem/haar erbij staan, hoe ze rijden etc. daaruit maak ik ook meteen een mening of ze geschikt zijn of niet. Zo kreeg ik bijvoorbeeld reactie van een meisje, had haar opgezocht op facebook en zag allemaal foto's waar paarden in de krul getrokken werden met tuig dat niet past en zware bitten, om m'n mond maar te houden over de hulpteugels.. Heb dus netjes een mailtje teruggestuurd dat ik niet dacht dat mijn pony geschikt zou zijn voor haar.
Nou betrapte ik me daarnet weer dat ik een mogelijke koper aan het uitpluizen was op facebook. Ik vroeg me eigenlijk wel af of dit normaal is?

Wat vinden jullie ervan?

Je slaat jezelf voor je kop als achteraf blijkt dat je je paard verkocht hebt aan iemand wiens wijze van omgaan met paarden niet overeenkomt met de jouwe.
Altijd natrekken dus