Ik heb misschien een gekke vraag, maar ik zat vanmorgen de reclame folders door te bladeren en kwam in het krantje van Kruidvat hun eigen merk vliegen bestrijding tegen. Is dit ook te gebruiken voor paarden?
Ik gebruik het citronella spul tegen muggen dit hebben ze in spray en in rollerstick. Ik had vorig jaar en de jaren daarvoor een citronella rollerstick van het merk grand national, dat is een merk speciaal voor paarden wat ze bij de welkoop verkopen. Maar ze hadden het daar uit het assortiment genomen dus moest een ander merk zoeken. Het spul van de kruidvat werkt goed tot nu toe al heb ik het nog niet vaak gebruikt.
mirm
Geplaatst: 28-04-11 14:38
Ik gebruik het al jaren voor mijn paarden en het werkt prima!
Wij gebruiken het ook al jaren. Op het 1ne paard werkt het langer dan bij de andere maar het werkt zeker. Ook handig formaatje dus makkelijk om mee te nemen en onderweg bij te spuiten.
Die tube heb ik ook zien liggen, leek me ook handig, ga ik die ook maar aanschaffen. Gelukkig valt het nu nog mee bij ons op stal met de vliegen, maar je kan het maar beter voor zijn.
Voor de spray heeft moeders een oplossing gevonden en er één zelf samen gesteld; citronella, azijn en citroen thee. Werkt tot nu toe prima , maar wat ik al zij het valt tot nu toe nog mee met de vliegen.
mcjv
Geplaatst: 12-05-11 08:56
Ik denk dat dat we fijn te gebruiken is. Ik maak het liever zelf, vind ik ook wat leuker hihihih.