[GZ] MY LADY, bruine C pony merrie, Z springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

[GZ] MY LADY, bruine C pony merrie, Z springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 21:37

Ik heb ong. 8 jaar geleden mijn C pony verkocht als 5 jarige...ik heb dr zelf beleerd en mocht M springen starten en reed L1 dressuur tot ik te groot werd en een Epony kreeg.
Kenissen kochten haar voor hun kinderen waarvan er 1 Z springen mee was en hun jongste zoon tot voor kort L/M mee sprong.
Nu hoorde ik vanmorgen ineens dat ze gewoon verkocht is samen met nog 5/6 andere pony's van hun.
Sommige zijn naar Belgie verkocht (waarschijnlijk wel allemaal andere eigenaren) en daarbij kan My Lady zitten.
Ze willen me helaas niet vertellen waar ze heen is etc.
Ze kan ook "ingeruild" zijn voor springpaarden.
ze is een C-pony van 1.36,5m, bruin, alleen een druipkol+kleine sneb doorlopend op dr bovenlip en verder geen wit.
Dikke korte manen en dikke voorpluk en een dunne staart.
Springt heel makkelijk.
Ze heeft ook wel een weinig voorkomende naam en zo staat dat ook in dr paspoort,verder geen stamboom,ouders onbekend.
ze is tussen de 14-18 jaar (ik dacht zelf net 16 geworden)...volgens mij staat in dr paspoort ook dat ze op 5 april is geboren.
Iemand heeft dr dus gekocht van een familie uit Nijkerkerveen (noem even geen namen ivm privacy)

Ik zou heel erg graag weten of iemand dr kent!! en hoe ze het nu heeft.
Ik gok dat ze vorige week is opgehaald uit Nijkerkerveen....
Wellicht via via verkocht want ze heeft nooit op internet gestaan!

hier wat foto's:
nog bij mij:
Afbeelding

Afbeelding 2009...er zijn wel recentere foto's hoor! maar dit is wel even genoeg.

iemand die deze merrie kent? let me know!!

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 11:59

niemand die deze pony kent? :o

amyz

Re: [GZ] MY LADY, bruine C pony merrie, Z springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:04

Volgens mij heb ik haar gisteren te koop zien staan op mp! Was bruine c-pony, heette My Lady, Z springen! Zal ff kijken of ik de ad kan vinden voor je :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:08

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:29

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 19:50

jah..tot mijn grote schrik had ik er vlak na mijn bericht "niemand?" ook gezien...

nu maar hopen dat ze mij te woord willen staan.

ze was 10 jaar terug een kado van mn moeder...en ja die is overleden...dus ik zou gewoon heel graag weten hoe het gaat.
ik heb serieus zitten huilen nadat ik dr hier op bokt ontdekte |(

vansoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:41

Hoi Allemaal,

My lady is bij hele lieve mensen en ze heeft lieve ruitertjes gekregen.
Het verhaal hier boven klopt niet.
Ze heeft vele jaren trouwe dienst en de kinderen veel geleerd en vele wedstrijden gewonnen.
Maar helaas werd ze te klein of onze kinderen te groot en hebben wij met andere mensen een goed tehuis gezocht voor haar, en die heeft ze gekregen, ze staat in een paleisje!

Jammer dat er zo negatief over gepraat en geschreven wordt, ook jammer dat de persoon van het eerste berichtje geen contact met ons heeft genomen.
Ze heeft de laatste jaren ook niet naar My Lady omgekeken.
Wij hebben met veel pijn en tranen My Lady verkocht en ze zit nog steeds diep in ons hart!!
Wij heben contact met de nieuwe eigenaren.

Ik heb de persoon aangeboden om een keer met ons mee te gaan kijken naar haar nieuwe plekje, maar dan zal ze zelf contact op moeten nemen met ons.

Wij hebben met alle vorige pony's contact met de nieuwe eigenaren, dus het zit wel goed met ons.

leemans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:37

Hallo,

Little Lady ( My Lady) staat nu bij ons op stal. Het is de ideale leerpony voor onze dochter van 9 jaar.
Ze rijdt haar sinds het voorjaar in de klasse C-B en dat gaat erg goed.
Ze heeft het super naar haar zin bij ons en is nog steeds in een super conditie!! /3

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:07

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.