Ik heb 2 jaar terug laarzen op maat laten maken. Echter, al ligt het op de route richting school (waar ik 2 uur heen en 2 uur terug naar reis) zoek ik toch een plek dichterbij om ze te kunnen laten repareren. Het gaat om een voorrits. Heeft iemand een goede plek in noord holland hiervoor? Ik woon in de buurt van castricum/beverwijk. Hopelijk heeft een van jullie een goede tip voor mij.
Ik zou gewoon bij een goede schoenmaker of ruitersportzaak bij jou in de buurt binnen stappen. Vaak kunnen zij het wel repareren.
3bengels
Geplaatst: 26-04-11 16:21
Gewoon bij een schoenmaker? Elke goede schoenmaker kan een rits in een rijlaars vervangen hoor.
Karlijnxxx
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 16:26
3bengels schreef:
Gewoon bij een schoenmaker? Elke goede schoenmaker kan een rits in een rijlaars vervangen hoor.
Die hier in het dorp .... daar durf ik niets aan te geven. Ik weet hoe die is met rijlaarzen, schoenen ed.
x_Milou
Geplaatst: 26-04-11 17:10
Een schoenmaker zoeken, of als je echt zekerheid wilt: laars door je ruitersportzaak op laten sturen naar de fabricant. Is het prijskaartje wel wat hoger natuurlijk.
Ik heb beide laarzen rits laten vervangen door schoenmaker, scheelt nogal in prijs. Vond de originele rits wel mooier, is wat fijner mja de rechterrits was in 3 maand stuk en die van de schoenmaker houd t nu 2 jaar uit dus wat betreft duurzaamheid van de rits maakt het denk ik niet zo heel veel uit..