Parlanti laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LarissaH

Parlanti laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 18:47

Ik vind laarzen van het merk Parlanti ontzettend mooi, en nu ben ik van plan om een paar aan te schaffen...

Een voorbeeld van een Parlanti laars:
Afbeelding

Ik ben verteld dat ze € 700,- kosten en dat je voor deze prijs van alles zelf kunt kiezen.
Dit vind ik opzich een aardig pittige prijs, maar als het echt zulke goede kwaliteits laarzen zijn, heb ik dat er wel voor over.

Nu is mijn vraag aan mensen met Parlanti laarzen,
is het echt van goede kwaliteit?
Ik rijd zo'n 5 paarden per dag, dus moet het niet zo zijn dat ik ze na een jaar al kan weggooien...
Of is het beter om thuis met trainen een ander paar te gebruiken? En op de wedstrijd de Parlanti's?

Anoniem

Re: Parlanti laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:00

het zijn wel kwetsbare laarzen, als je ze van kalfsleer laat maken. Ik heb chaps, en die krassen toch vrij snel.

ze zijn supermooi, maar de wachttijd ind ik wel een probleem. Op mijn chaps heb ik 5 maanden moeten wachten :')

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:09

Voor 700 euro heb jij een standaard laars, en kan je echt niet allerlei details erbij aanpassen. Ook verwacht ik dat als jij 5 paarden per dag rijdt, je ze na een jaar wel weg kan gooien, de kwaliteit is niet passend bij de prijs.

Kijk anders eens naar de Steval Secharri rijlaarzen, Tickels op Bokt weet daar veel meer vanaf, zijn identiek aan Parlanti's, alleen een vriendelijkere prijs en betere kwaliteit!

LarissaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 14:20

Zarena schreef:
Voor 700 euro heb jij een standaard laars, en kan je echt niet allerlei details erbij aanpassen. Ook verwacht ik dat als jij 5 paarden per dag rijdt, je ze na een jaar wel weg kan gooien, de kwaliteit is niet passend bij de prijs.

Kijk anders eens naar de Steval Secharri rijlaarzen, Tickels op Bokt weet daar veel meer vanaf, zijn identiek aan Parlanti's, alleen een vriendelijkere prijs en betere kwaliteit!

Mij is op een wedstrijd verteld door een vrouwtje met stand van Parlanti dat je voor 700 euro alles zelf kunt kiezen.

Bedankt voor de tip:D!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:05

Als je ze dagelijks gebruik zijn ze na een jaar rijp voor de prullebak. Zijn echt concourslaazen.

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 08:31

Als je meerdere paarden rijdt per dag zou ik Ariat laarzen oid doen, maar dit lijken mij wedstrijdlaarzen.

Bianc93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:07

Zou ze dan wel alleen met bepaalde gelegenheden gebruiken en zeker niet met het uitmesten!!

Ammaretto1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 08:43

Ik denk ook dat ze gauw kapot zijn als je 5 paarden per dag rijd.
Zou eerder deze laars kopen voor echt alleen concours/wedstrijd.