Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

dus dat zou van mij nog wel anders mogen
pieteritus schreef:4x aan en uit? Dat werkt dus niet. Ik zit midden in mijn rijden en ben geconcentreerd bezig met rijden. Dan haalt het aan- en uitdoen mij alleen maar uit mijn ritme.
Voor mij (en velen met mij), werkt dat dus niet.
Waarom pas met 30+ graden zomertenue en niet met 22+ graden? Dat zou veel reëeler zijn.

Ik heb meestal wel gewoon jasje aan, + bodyprotector met springen dus ben lekker dubbel warm.
jury schreef:Van mij hoeft de mogelijkheid tot het dragen zeker niet versoepeld worden (eerlijk gezegd mag het van mij afgeschaft worden).
Dat extra lapje stof maakt nu echt geen verschil meer. Warm is warm.
Zeker met de modernere stoffen.
Mee eens.
kleinvosje schreef:Melanie, dat mag dus niet, een punt hoger geven voor de ruiters die wel een jasje aandoen.
Als het zomertenue mag, maakt het niet uit of je met of zonder rijdt, het punt voor de verzorging mag dan niet afwijken. Dat is net als met de plastron, die mag wel maar hoeft niet, maar mag ook geen verschil in beoordeling geven...
*edit: zou je er wel een punt hoger voor krijgen zou iedereen een jasje aanhouden, met meer risico door bevanging door de hitte...