Ik zoek 2 van mijn oude pony's! 1 is een haflinger genaamd Annabel v/d Tibbe, als ik me het goed herinner. Ik heb op internet gevonden dat ze in 2007 verkocht is naar "borger" Ze is rond de 1.40 en ik denk dat ze nu 8 jaar is. Ze heeft/had staart en maan exeem. http://img703.imageshack.us/i/fotos019.jpg/
De andere is/(was?) een mooie bruine merrie vaarvan de ouders onbekend zijn. Ze is genaamd danique(spelling?) maar wij en de vorige eigenaren noemden haar Gindra.Men zecht dat het een connemara kan zijn. ik denk dat ook zij rond de acht is. Ze leed aan ernstige spat aan haar achterbeen (rechts geloof ik) In 2004 of 2005 is ze vekocht aan een paardenhandelaar (uit ik den Appingedam?) genaamd Rutghers. Ik weet niet of ze nog leeft aangezien ze spat had. Het was een schat van een beest, liever kon je je niet voorstellen maar wel pittig met rijden!
Tja er staan zoveel (gezonde)pony's te koop. En deze 2 hadden allebei een gebrek bij de verkoop. Hoop dat je ze terug vindt..
midori
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 19:37
Amalarab schreef:
Tja er staan zoveel (gezonde)pony's te koop. En deze 2 hadden allebei een gebrek bij de verkoop. Hoop dat je ze terug vindt..
De staart en manen exeem was goed verzorgbaar dus ik zou verbaast zijn als zij er niet meer was, en die connemara zou ik verbaast zijn als die nog leeft(helaas):)
harmony12
Geplaatst: 19-05-11 13:01
misschien moetje diana even mailen? misschien weet zei wel waar annabel is;)
midori
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 16:18
sim0ne11 schreef:
misschien moetje diana even mailen? misschien weet zei wel waar annabel is;)