Ik ben op zoek naar een lieve fjord van 2/5 jaar geleden...
Zijn naam was toen Simba en stond op manege galop.
Hij was net nieuw en ik mocht hem rijden in de les,
Ik was helemaal blij toen ik hem mocht rijden want fjordjes vindt ik namelijk GEWELDIG!
Na 1 weekje mocht ik hem een week huuren in verband met mijn verjaardag. Helemaal top dus!!!
Die zondag was wedstrijd op de manege en ik deed mee, maar vreemd genoeg mocht ik NIET op Simba
Voor de wedstrijd ging ik met hem nog wat kroelen enzo. Toen zij ik "straks krijg je nog wat lekkers voordat ik weg ben" En ging mijn wedstrijd rijden, Ik werd 3e maar dat deed er niet toe.
Na de wedstrijd zoals belooft ging ik naar Simba toe. Maar hij was inees WEG!!!!!
Mijn moeder vondt dat ook heel erg raar en gingen naar de eigenaar van de manege toe.
Hij zij dat hij verkocht was.. Ik stond bijna te huilen en was van plan te gaan stoppen met paardrijden tenminstens op deze manege.
Uiteindelijk ben ik toch op de manege gebleven en heb ik mijn paard Melody leren kennen.
Dus een oproepje aan iedereen:
Wie heeft 2/5 jaar geleden ongeveer na de carnaval een fjordje nieuw zien komen?
Het is een ruin maar de leeftijd weet ik niet.. Hij had een dikke wintervacht toen hij kwam en weer vertrok. Volgens de eigenaar was hij naar België gegaan.... Ik zou graag willen weten hoe het met hem is en of hij uberhoud nog leeft... En als het kan dat ik foto's van hem mag krijgen.
Dit zijn foto's van hem:

Ik weet het zijn geen duidelijke foto's maar goed