Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Asyaa schreef:Dan vervang je de longeerzweep met een bezem en prik je daarmee is tegen zn kont (met de bezem kant, niet de stok).
Dan maar over de zeik (wat ik me moeilijk kan voorstellen als je het goed doet), hij moet leren wanneer jij voorwaarts vraagt dat je dat ook bedoelt en niet opeens niet meer hoeft omdat meneer 'er niet zo'n zin in heeft'. Als je dat zo een keer doet gaat het wss de 2de keer nog steeds met gezeik, maar al veel minder. Pak je dan weer effectief door word het steeds makkelijker tot hij het perfect doet.
Vudress schreef:Met de longeerzweep erachter staan en hem uitleggen dat je dat niet zo leuk vindt.

Pentax schreef:jiperdepip schreef:kun je hem niet achteruit in parkeren meestal lukt het dan wat gemakkelijker
Ja dit heb ik gisteren toevallig gedaan, die ging inderdaad wel. Maar gewoon meelopen de poetsplaats op is natuurlijk wel makkelijker voor beiden partijen
Pentax schreef:jiperdepip schreef:kun je hem niet achteruit in parkeren meestal lukt het dan wat gemakkelijker
Ja dit heb ik gisteren toevallig gedaan, die ging inderdaad wel. Maar gewoon meelopen de poetsplaats op is natuurlijk wel makkelijker voor beiden partijen