Opnieuw bekleden cap? (Probleem matchen seahorse lipica's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fliertje6

Opnieuw bekleden cap? (Probleem matchen seahorse lipica's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 23:56

Hi!

Ik ben aan het wachten op mijn nieuwe Lipica Polo's in de kleur seahorse oud met lak bruine accenten (kleur zoals te zien is in dit topic:link lipica topic#3) , nu is een bijpassende cap erg moeilijk te vinden met een budget van rond de 150 euro.

De vraag dan ook, is er een manier om een cap opnieuw te laten bekleden?
Ik heb een HH 2tone, is er misschien een manier om eroverheen te plakken, maar hoe werk je dat netjes af?

Of anders weet iemand behalve de al in het lipica topic geopperde HH mistral, horka donkerbruin en CO caps een alternatief? Zelf heb ik tot nu toe de Casco champ brons als optie, maar die is er niet in helemaal brons:linkje of de Troxel Sierra: linkje maar daarvan twijfel ik over de kleur.

Kortom wat hulp en advies graag!

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:03

fliertje6

Re: Opnieuw bekleden cap? (Probleem matchen seahorse lipica's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 16:08

Bedankt!
Erg mooi, casco heeft er meerdere van die prijsklasse die goed zouden passen maar helaas.. Als ik dat bedrag zou hebben zou ik eerder nog een paar laarzen laten maken die wel makkelijk te matchen zijn haha.

Niemand die zelf een cap heeft verbouwd, of weet hoe dit te doen??

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:12

Anders moet je deze Duitse E-bayer in de gaten houden die heeft nog weleens leuke aanbiedingen ;)

http://stores.ebay.de/reiterlive-de-Rei ... 513&_pgn=2

Zelf een cap opnieuw bekleden heeft risico's wat betreft de werking van de cap. Het meest simpele en veilige is een caphoes.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:00

HH heeft binnenkort een cap in de collectie met een donkerbruine schaal en wat lichter bruine accenten van echt leer. Moet je even in de gaten houden op www.harryshorse.com
Gaat om het model 'Challange', die komt er ook met een blauwe schaal en bruin lederen accenten en donkergrijs met zwart lederen accenten. En heel schappelijk in prijs.

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 22:37

Oei die is ook erg leuk!
Denk dat ik wel even wacht met een cap kopen, toch wel erg lastig met zoveel verschillende tinten bruin!

Er is een Casco cap Champ die heeft 180U als RAL-kleur, die heeft mn voorkeur, maar ook daarvan weet ik niet of het ggoed kleurt met de Seahorse van Lipica :s