Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik ga er van uit dat je echt botte pech hebt gehad, ken meer mensen met ariat terrains en heb dit nog niet gehoord. Wel heel vervelend voor je. Mareng schreef:Ik heb sinds 4 jaar Ariat rij en wandelschoenen. Ze zitten heerlijk, zijn nog helemaal heel, ondanks intensief gebruik! Ik zou het nog een keer aankaarten, je hebt recht op reparatie/vergoeding!

Mijn thermolaarzen waren lek (aan de bovenkant) en ik was waarschijnlijk ergens in gaan staan (ik kruip namelijk rond.....
), dus die konden ze niet vergoeden. En het was nog maar net binnen de garantieperiode, dus dat ging eigenlijk niet meer (2 dagen daarna was het jaar verstreken, maar ik was BINNEN het jaar!)_Kiki_ schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=1401301&hilit=
Ik ben ook niet zo te spreken over AriatMijn thermolaarzen waren lek (aan de bovenkant) en ik was waarschijnlijk ergens in gaan staan (ik kruip namelijk rond.....
), dus die konden ze niet vergoeden. En het was nog maar net binnen de garantieperiode, dus dat ging eigenlijk niet meer (2 dagen daarna was het jaar verstreken, maar ik was BINNEN het jaar!)
Probleem is dat ariat niks meer in Nederland heeft zitten. Dus als je iets op wil sturen ofzo, moet het meteen heel veel weg, dus duurt het eeuwen.