Laarzen dilemma

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke93

Laarzen dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 18:28

ik zit met een laarzen dilemma:
ik heb al chaps enzo voor de zomer maar ik wil ook nog gewoon laarzen erbij voor t hele jaar zegmaar (en dan misschien wat meer voor in de herfst & winter :brr: )
nu zit ik dus enorm te twijfelen tussen deze paar laarzen:
- Petrie Glasgow
- Ariat Bromont tall h2o
- Mondoni Field rijlaars
- MountainHorse Venice fieldlaars

hebben jullie hier ervaringen mee? of anders nog goede ideeën? in de prijsklasse tot €300?
heb net een heel forum zitten lezen van de Mondoni Field laars dus daar hoeven jullie me niet na toe doorsturen :P
maar over de andere rijlaarzen kan ik niet veel vinden (of ik ben gewoon blind :+ )

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:50

Ik heb zelf Lipica laarzen die me goed bevallen. Het word op maat gemaakt en er zijn verschillende modellen, kleuren en mogelijkheden. De prijs ligt lager dan 300,- maar dat is ook afhankelijk van wat je wilt.
Op bokt kun je met de zoekfunctie verschillende topics vinden over Lipica laarzen.

Je kan hier kijken naar ervaringen van de Mountainhorse; [RUI] MountainHorse Venice fieldlaars: zijn er al ervaringen hier?

Nijnteee

Re: Laarzen dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:52

Ik zou voor Ariat gaan.
Goede kwaliteit!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:57

Ik zou voor Lipica gaan!
Het is het wachten echt dubbel en dwars waard, geweldig mooie laarzen! En qua prijs is het allemaal prima te doen :j

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:52

Ik heb met bovenstaande laarzen geen ervaring.
Maar de laarzen van Ariat schijnen echt heerlijk te zitten heb ik van meerdere mensen gehoord. En dat lijkt me toch wel handig als je ze elke dag aan wilt.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:22

Ariat laarzen zitten inderdaag ge-wel-dig!! Ik heb zelf 6 paar Ariats in gebruik.
Ik zou niet anders meer willen!! Als je nog interesse hebt in Ariat, ik geef 20-30%
korting op het gehele Ariat Assortiment en deze maand betaal je géén verzendkosten!!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:48

Ariat is heel fijn :j
Ofjaa, de jophers dan, laarzen paste ik niet ;)
heb nu ook laarzen van lipica en die doen het nog steeds goed!