verkeersmak, maar niet al te braaf op weg.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ArankaM

verkeersmak, maar niet al te braaf op weg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 22:02

Mijn paard Aagje, vindt niets eng, in het begin lang met haar naar buiten geweest, maar toen ik een tijdje ( een maand ongeveer) niet de weg op was geweest, draaide ze zich na 100 meter om en ging er als een speer van door (over de weg met ijzers, auto voor en achter) ik was nog net zo slim om voor de oprit van de stal mijn hand uit te steken, en de bocht om te gaan, anders was ik op een auto geknald, ik wil niet weten hoe het dan was afgelopen :n
Nu is het met andere paarden geen probleem, maar zodra ik alleen de weg op ga, is het snuiven/ proberen om te keren/ niet meer mee willen lopen, wat moet ik hier nu mee? :?

SerikaIekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:16

Het klinkt een beetje alsof ze je heel goed aan het uitproberen is, dat ze een beetje door heeft dat ze de baas over je is. Ik zou als ik jou was hulp zoeken, een paar keer iemand erop zetten die haar aanpakt en daarna jij erop met diegene erbij. Je moet even doorpakken nu, even een tijdje streng zijn!!

SUCCES

delerium

Re: verkeersmak, maar niet al te braaf op weg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 00:44