Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
na een tijdje gaat ze jou negeren en loop je naar haar toe om haar te halen. Ik denk dat het belangrijk is dat jij naar haar toe loopt en zij niet naar jou toe gaat omdat jij je grenzen aan moet geven. pearlfrontri schreef:ja idd probeer, hoe bang je ook bent, niet achteruit te stappen. Als je denkt dat je trap tegen je hoofd aan krijgt dan uiteraard wel maar als het niet nodig is dan niet. Dat jij achteruit stapt ziet zij als een overwinning zodat je bij haar uit de buurt blijft. Probeer jou grenzen aan te geven door een denkbeeldige cirkel om je heen te trekken waar ze niet in mag komen. Wat eskegirl zegt: maak je groot en dreigend. Ze hoeft niet bang te worden maar moet door hebben dat jij de baas bent en geen speelgoed. Neem anders een zweepje mee voor de afstand en niet om te "slaan". Je kan haar wel eens met een lang zweep op de kont prikken als ze jou de komt toe draait.
Ik zou een paar keer het land in lopen en het bovenstaande aanhouden zonder haar aandacht te geven. Alsof je geld zoekt op de grondna een tijdje gaat ze jou negeren en loop je naar haar toe om haar te halen. Ik denk dat het belangrijk is dat jij naar haar toe loopt en zij niet naar jou toe gaat omdat jij je grenzen aan moet geven.
aerdenhout1 schreef:Bij mij zou de longeerzweep worden gehaald en als het schatje het nog eens zou proberen, dan weet hij meteen hoe groot het weiland is en heeft hij een afdruk van de zweep ergens staan!
Citaat:Ik wist niet wat me overkwam dus ik liep achteruit en mijn vader uiteindelijk ook.

Ik ben dan ook nogal van het kort door de bocht werk blijkbaar, bij mij ging een (longeer) zweep mee en als ze met kaken opengespert naar me toe komt dan maakt ze kennis met mr. Longeerzweep, waar ze hem maar hebben wilt.