LR Arion / kring twente?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

LR Arion / kring twente?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 19:34

Hallo,

Ik wil lid worden van een rijvereniging, zodat ik KNHS wedstrijden kan gaan starten. Nu ben ik best druk met school en paardrijden. Daarom wil ik liever niet bij een vereniging waarbij je vaak bij evenementen moet helpen of kantinediensten hebt. Ik dacht daarom dat een papieren vereniging ideaal voor mij zou zijn en ik kwam op LR arion uit. Deze zit in Bathmen. Nu wil ik wel starten binnen kring twente. Kan ik dan lid worden van Arion, of moet het persé een vereniging binnen de kring Twente zijn? Zoja, weet iemand dan nog een redelijk voordelige vereniging in kring Twente, zonder diensten?

Groetjes

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:51

Je hebt hier in Twente ook de Bogelscamp. Wel moet je hier geloof ik 1 keer helpen met een concours.
Daarnaast heb je ook RV de Marke, wat ook een goedkope vereniging moet zijn. Hier dacht ik ook dat je een keer moest helpen.

Hoop dat je er wat aan hebt. Als je lid zou worden van Arion dan kun je wedstrijden starten in heel Nederland, dus ook in Twente.

Edit; of wil je ook meedoen met de kringkampioenschappen van kring Twente? Dan zul je wel een vereniging moeten vinden die bij die kring zit :)

Science90

Re: LR Arion / kring twente?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 20:10

Ik wil wel graag in kring Twente. Niet dat ik meteen selecties en kringkampioenschappen wil gaan rijden, maar mocht het gewoon goed gaan en ik dat over een paar jaar wel willen, dan wil ik niet weg bij de vereniging waar ik dan lid van ben (zelfkennis...) Dus het lijkt me handiger als ik meteen een verening in kring Twente kies.

Nimber

Re: LR Arion / kring twente?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:44

LR Arion zit in kring salland. Je kan gewoon alle wedstrijden in Twente starten. Echter bij Selectie wedstrijden zul je de selecties in Salland moeten rijden. Kringkampioenschappen als je door zit, vallen ook in Salland. Maar de regio is ergens in Overijssel.