Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jellie schreef:Weet niet wat voor man gekeken heeft? Een osteo of zadelmaker? Of gewoon iemand met wat verstand van paarden?
Ik zou idd ook wel uit willen sluiten dat t iets lichamelijks is en dat t niet aan het zadel ligt.
T paard heeft t voor de winter nooit eerder gedaan?
joyfortuna schreef:Haha zo een heb ik nu ook onder me kont.
Als jij door hebt dat hij/zij omhoog gaat komen geef hem een gruwlijk harde klap tussen oren! En laat hem gelijk voor voorwaarts lopen!

loesannebb schreef:nou iemandt die paarden traint en er veel van afweet.
maar er was niks met het zadel en ook niet met de Pony zelf.
c_alsemgeest schreef:joyfortuna schreef:Haha zo een heb ik nu ook onder me kont.
Als jij door hebt dat hij/zij omhoog gaat komen geef hem een gruwlijk harde klap tussen oren! En laat hem gelijk voor voorwaarts lopen!
Lekker als het paard misschien kissing spines heeft of een ander lichamelijk gebrek...
TS: laat het paard eerst door een arts nakijken voordat je er weer op gaat... zulk extreem protest komt namelijk niet vaak voort uit onwilligheid

joyfortuna schreef:Haha zo een heb ik nu ook onder me kont.

loesannebb schreef:Het is weer helemaal goed gekomen met de pony!
ze was gewoon te lui om aan het werk te gaan
en omdat ik en mijn nicht niet zoveel zin hadden om egt goed aan te pakken,
deed deze haflinger zo.
maar ze is nu weer de leukste en de allerliefste pony!
VivaLaVida schreef:Dat is anders denk ik evelienDM. Als hij in de piste goed loopt en werkwillig is en buiten niet. Ga je in je eentje naar buiten dan? of doet hij het ook met andere paarden?
verder totally eens met cassidy.