laars?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Seigneur3

laars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 14:27

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:33

Ja deze heb ik en ik ben er echt teleur gesteld over.
Ik heb er misschien 20 keer mee gereden, de rits is al 2 keer kapot geweest en de laars scheurt gewoon open, het is nep leer (iig lijkt het) en het zakt helemaal niet in.
Hij sluit niet mooi aan aan je been wat wel gezegt werdt, en het leer lijkt net platstic (rare glans)
Ik zeg dus niet doen!
Dan maar verder sparen voor een goede laars, hier ben je ook niet goed mee.

ik gebruik de laars ook niet voor de stallen, even rijden en dan weer meteen uit.

edit: en de zool laat naar een weekje al weer los van beide laarzen

Marie111

Re: laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:36

Ken een meisje die ze heeft en ze lijken mij zo laag? Of zij heeft te lange onderbenen? Het "boogje" zit niet mooi naast de knie, maar stuk eronder in elk geval. Vind het niet zo mooi staan.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:37

nee bij mij zit de boog wel gewoon mooi, maar net onder het lak die bolling voor de kuit is veels te bol en daar tegen over is hij bij mijn enkel redelijk smal, de maten slaan dus nergens op.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:58

Ik heb de QHP Jildou, dus zonder lak. Nu een klein jaar en ze zijn echt versleten. Het leer is idd 'nep' en de rits hebben we vlug moeten vervangen. Ze lopen lekker tot de binnenzool eruit gaat, aan de binnekant zijn ze grijs, de drukknoop is lam en het randje van de boog is er gewoon af :')

paardenfann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 12:03

als ik het zo lees lijkt mij het niet zo,n goeie laars

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:42

Waarom pak je niet Cavallo Junior? Is wel zonder lak en steentjes... maar ongeveer het zelfde model.
Ik heb zo enkele jaren gehad (er uit gegroeid) en heb er elke dag super plezier mee en van gehad!

Echt een aanrader dus

(De prijs ligt rond de 200 euro)