oneerlijke jury's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dinaatje

oneerlijke jury's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 22:49

wat denken jullie er van of wat hebben jullie mee gemaakt.

dinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 22:50

Bij mij hebben ze op de dressuur een punt afgetrokken omdat mij pont een litteken heeft op haar bil ! OMG :(

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:51

*zijn al meerdere topics over geweest*

Tja, altijd heeeel erg banketstaaf als je andere punten had verwacht, maar als je daar niet tegen kunt, kan je beter gaan springen ofz! Dressuur is een jurysport, en dat zal het altijd blijven! ;)

Brainless

Re: oneerlijke jury's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:52

@TS
Waar hebben ze dan een punt vanaf getrokken?
En stond er als opmerking bij dat dat om het litteken was?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:32

dinaatje schreef:
Bij mij hebben ze op de dressuur een punt afgetrokken omdat mij pont een litteken heeft op haar bil ! OMG :(

:z :z Natuurlijk, dat was de reden ... een litteken op de kont!
Gek dat ik daar bij mijn vorige paard die Z2 liep nooit last van heb gehad, die had een hele winkelhaak op zijn kont. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:35

dinaatje schreef:

Stierenpoep.
Als je niet presteert moet je beter leren rijden ipv je tijd bestden aan excuses zoeken en de shuld bij de jury leggen.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:37

dinaatje schreef:

Stond dat opje protocol?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:04

Wat een kul weer %)

Ik sluit me helemaal aan bij Sonja :j

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:49

dat is toevallig! bij mij is er ook een punt afgetrokken om dat litteken op m'n kont :oo

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:50

Zooist schreef:
Wat een kul weer %)

Ik sluit me helemaal aan bij Sonja :j

zeker paasvakantie :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:51

@Abeltje
Hoe kom jij dan aan een litteken op je kont?
En de belangrijkste vraag.... hoe kon de jury dat weten?? ;)

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:53

Brainless schreef:
@Abeltje

_O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:53

Ik draai het om, ik heb zo'n ontzettende spuughekel aan oneerlijke deelnemers.......bah, ik snap niet dat mensen hun spaarzame vrije tijd nog in willen zetten als jury!

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:59

Maydine schreef:
Brainless schreef:
@Abeltje

_O-

geen broek is zo wit als mijn melkflessen, dus ik dacht, ik doe er gewoon geen aan. tja even niet aan mijn billen gedacht ;)
vond ik wel flauw hoor van die jury, ook met litteken kan ik toch nog best een goede proef rijden! :P

nee zonder dollen, gelukkig zijn mijn billen nog littekenvrij. maar dit is wel een heerlijk topic :D
TS weet trouwens ook niet hoe oud ze is, dan is het 19, dan is het 14 ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-04-11 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:25

Ik ben ook zo'n oneerlijke jury, als ik een pony tussen de paarden in de ring krijg, geef ik die lekker altijd een verliespunt, net als haflingers en tinkers :P .

TS wat een onzin, echt, een jury kijkt naar hoe je pony gaat in de proef, en hoe jij erop zit. Het kan een jury echt niet schelen dat er een litteken op een kont zit, in het midden gelaten of het de kont van het paard of van de ruiter is ;-)! Als het niet goed ging, kijk dan eens naar jezelf in plaats van de jury de schuld te geven.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:35

kleinvosje schreef:
Ik ben ook zo'n oneerlijke jury, als ik een pony tussen de paarden in de ring krijg, geef ik die lekker altijd een verliespunt, net als haflingers en tinkers :P .

TS wat een onzin, echt, een jury kijkt naar hoe je pony gaat in de proef, en hoe jij erop zit. Het kan een jury echt niet schelen dat er een litteken op een kont zit, in het midden gelaten of het de kont van het paard of van de ruiter is ;-)! Als het niet goed ging, kijk dan eens naar jezelf in plaats van de jury de schuld te geven.

Oooh, dus jij was dat! Zie je wel, dat is nou waarom ik met mijn tinker niet verder kom! Het is EN een pony tussen de paarden EN nog een tinker ook! _O-

Sorry TS, maar ik ben het met kleinvosje eens.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:36

JaWenK, dan heb je dubbel pech, dan ben ik extra hard en rkijg je twee verliespunten. Rij je dan 2 proeven bij dezelfde jury, bij mij dus, heb je er zo op 1 wedstrijd al 4 te pakken! Heerlijk toch, lekker snel degraderen is weer eens wat anders!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:37

haha precies... Tja, de een jaagt op winstpunten, wij willen verliespunten, wanneer jureer je weer, dan reis ik je lekker achtena... _O-

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:38

Ehm, zaterdag , kom je ook?!!!

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:39

ben het er helemaal mee eens, het ligt vaak niet aan de jury. Alleen had een keer hele lage punten 155, was volkomen terecht, vond ze nog hoog want het ging echt niet goed (paard was ook stout...) alleen toen stonden er maar 2 commentaren bij, verder was het hele protocol leeg qua opmerkingen. Nu weet ik zelf ook wel dat het niet goed was maar had graag meer commentaar gehad. Dat vind ik pas jammer van een jammer. Later hoorde ik dat er bij veel deelnemer praktisch geen commentaar opgeschreven was.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:40

kleinvosje schreef:

zie je wel, ik wist het :Y) ik heb een klein zwart paard en merk dat jury's niet alleen oneerlijk zijn, maar ook racistisch :')

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:41

Dat vind ik ook niet kunnen hoor beemst, ik kreeg laatst 'klachten' van mijn schrijfster, ze oest zoveel schrijven, zelfs bij combinaties die heel goed gingen!

@Splinter, ja, ik hou niet van zwarten, geef mij maar een vieze schimmel, die scoort altijd hoger dan een glimmende zwarte!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:42

Haha jaaaaahhh! Weer lekker verliespuntjes rijden! *\o/*

Oooh, kleinvosje, mijne is zwart-bont, krijg ik dan 3 vp?

Ff serieus: Beemst, dat vind ik ook hoor, commentaar is zo gegeven, kleine moeite voor de jury en groot plezier voor de ruiter...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:42

O, sorry jongens, ik ga stoppen, mijn reputatie gaat eraan.

Laat het duidelijk zijn dat ik echt niet zo jureer, en dat WenK mij net gevraagd heeft of ik niet een ochtendje Tinkers wil beoordelen. Ik vind jureren heerlijk, doe het met plezier, en dan maakt het mij niet uit of er warmbloeden of koudbloeden in de ring komen, groot of klein. Ik beoordeel wat ik zie, is het goed, dan is het goed, is het niet goed, zie je dat terug in de punten en krijg je een coupon vol opmerkingen mee naar huis.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:44

TS heeft gelijk :oo

mijn pony is bruin en de jury hielt duidelijk niet van bruine paarden :n
Want ik had de enige bruine en de rest allemaal wit en zwart! Die hadden allemaal super hoge punten :\