Geen commentaar op coupon...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Norie

Geen commentaar op coupon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 20:16

Hallo,

Dit weekend heb ik wedstrijd gehad bij mij in de buurt. Naar mijn gevoel ging het erg goed en was het zeker een winstpuntwaardige proef. Maargoed, het is en blijft een jury sport dus niks aan te doen..
Ik had dus 177 punten in de klasse L1, opzich nog niet heeel verkeerd en als de jury het zo ziet dan is het goed. MAAAAR...nou kreeg ik mijn coupon terug en stond er helemaal NIKS van commentaar op mijn coupon. Dat vind ik dan een beetje vreemd want het is dus geen winstpunt maar ik weet nu dus niet waar ik in de ogen van de jury op moet letten.
Ik ben nog naar binnen gegaan om te vragen of de jury er nog was maar ze was al weg.
Nu mijn vraag: Moet ik hier nog ergens anders melding van maken of is het gewoon pech?

Weet niet of het hier goed staat...
Alvast bedankt!

MelanieB

Re: Geen commentaar op coupon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:17

Dat is wel heel apart.. waarom ben je niet even op de jury afgestapt om te vragen waarom? :)

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:21

@MelanieB :)
Norie schreef:
Ik ben nog naar binnen gegaan om te vragen of de jury er nog was maar ze was al weg.

Erg vervelende situatie! Kun je misschien via het secretariaat proberen in contact te komen met de jury? Ik zou zelf ook wel graag willen weten waarom er geen commentaar is gegeven bij die punten. Al loop je natuurlijk wel het risico dat de jury geen fláuw idee meer heeft wie je was. Ben eigenlijk bang dat je er nu niet zo veel meer aan kunt doen..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:22

Oh daar heb ik overheen gelezen :+

Tsja dan weet ik het niet..

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:23

Volgens bij moet de jury na afloop van een rubriek nog een half uur aanwezig zijn. Ik weet het niet zeker hoor, als het zo is moet je het zeker even melden.

Norie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 20:24

Sabine schreef:
@MelanieB :)
Norie schreef:

Erg vervelende situatie! Kun je misschien via het secretariaat proberen in contact te komen met de jury? Ik zou zelf ook wel graag willen weten waarom er geen commentaar is gegeven bij die punten. Al loop je natuurlijk wel het risico dat de jury geen fláuw idee meer heeft wie je was. Ben eigenlijk bang dat je er nu niet zo veel meer aan kunt doen..

Daar ben ik dus ook bang voor. Maar was benieuwd of meerder mensen dit zo mee hebben gemaakt en wat die toen hebben gedaan in het geval dat de jury weg was....

Norie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 20:25

@Kimmysan Dit ga ik even nakijken en als dat zo is ga ik het zeker even melden, thanks!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:30

Je kan er weinig aan doen. Hopelijk heb je een volgende keer wel wat commentaar op je coupon staan, waar je ook wat aan hebt.
Ik snap het ook niet als er niks op staat, ik zou er vaak graag nog meer op laten zetten, maar dat kunnen de schrijvers dan niet meer bijhouden.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:16

Volgens mij kun je hiervan wel een kopie naar de KNHS sturen zodat zij er opmerkzaam opgemaakt worden. Als de klacht bij dit jurylid misschien vaker is voorgekomen kunnen zij het betreffende jurylid er op aanspreken.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:17

nou ik heb regelmatig gehad dat er verder helemaal geen commentaar op de protocol staat. jammer dan, je ziet ook wel aan de cijfers wat minder gaat of juist goed. maar commentaar is idd veel fijner, had laatst wedstrijd en ook geen commentaar erop staan, was wel jammer want je ziet zo niet waar je precies meer aan moet werken e.d.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:42

@ Sharonaa_ aan je cijfers kun je indd zien WELK onderdeel fout gaat, maar niet WAT ( er in de ogen van de jury) dan fout gaat en verbeterd zou moeten worden...
Krijg je een laag cijfer omdat de volte die jij rijdt vierkant uitvalt ipv rond ( wat je zelf niet altijd in de gaten hoeft te hebben..) of is er iets anders waardoor je een 'laag cijfer' hebt gekregen?

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:27

In ieder geval even melden bij de club waar je startte, dan weten zij in ieder geval dat ze die jury niet meer hoeven uit te nodigen. ;) :=

Norie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 21:16

bedankt allemaal!
Ik heb het inderdaad bij de club gemeld en ook eventjes bij de knhs.
Hopelijk volgende keer op commentaar op mn coupon :d haha