ruitervakantie omgeving westvlaanderen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

ruitervakantie omgeving westvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 20:12

ik zou dit jaar graag eens een weekendje of weekje weggaan met de paarden,
echter, er zijn een paar eisen aan de bestemming:
- in de buurt van westvlaanderen (dwz: niet te ver weg, mag wel nederland of frankrijk zijn, maar geen 6 uur rijden met de auto zeg maar)
-er moeten ook andere dingen te doen zijn, buiten rijden met de paarden
-er moet weidegang (en eventueel hooi) beschikbaar zijn (krachtvoer ed hoeft zeker niet, das een kleine moeite om mee te nemen, maar weidegang is een must. bij voorkeur ook weidegang dat er enkel bekende paarden bij elkaar staan (dus niet dat we de paarden in een bestaande kudde van 20 oid moeten droppen, ik heb nl een paard die nogal dominant is, en zwaar (trekpaard) en die slaat die andere paarden kapot)

de bedoeling is dat we met gemengde koppels gaan (maw: de vrouwen rijden te paard, en de mannen zijn er bang van :D)
dus er zouden ritten van 2-3 uur per dag gereden worden, en de overige tijd normale dingen. er moet ook wat amusement voor de mannen zijn (lees: sport/auto's)

kwa logement maakt niet veel uit, dit mag een gewoon hotel of b&b zijn, of ook appartementjes/chalets, pakweg 4-6 personen. wel bij voorkeur met privedouches en toiletten
uitgaansmogelijkheden zijn ook leuk meegenomen :)

Noppert

Re: ruitervakantie omgeving westvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:06

Je bent bij ons van harte welkom!
Lekker ruim vakantiehuis met stalling en 3 ha. onbeperkte weidegang aan huis beschikbaar. Volop uitrijmogelijkheden en voor de mannen ook van alles te doen (karten/mountainbiken/kanoen/paintball etc.)
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 21:29

ohjee, noppert, je doet me kwijlen!
ik hou dit zeker als een optie in gedachten!
vakantie zou ofwel een weeken in juni zijn, of een dag of 4-5 eind juli (weekend van de 30 juli, zoiets)
hoe lang op voorhand dienen we te reserveren, daar ik veronderstel als er een groep reserveerd er geen tweede groep meer kan boeken? :D
dingen zoals karten ed, kan dit via jullie geboekt worden, of moet er daar apart voor gekeken worden?

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:53

Dank je! :D
Helaas zitten we de hele zomervakantie al vol, maar van 6 tot en met 25 juni (waarin oa het Pinksterweekend) is nog het huis wel beschikbaar.
We verhuren het huis inderdaad maar aan 1 groep tegelijk, ongeacht de grootte, je hebt dus alle faciliteiten voor jezelf.
Ik kan een aantal dingen voor jullie regelen, als je dat zou willen. In overleg is er heel veel mogelijk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 22:13

oke, heel erg bedankt! ik bespreek het met de groep :D