Ik ben na meer dan een jaar nog steeds op zoek naar mijn vorige paard. Door omstandigheden (die te lezen zijn in dit topic) is ze verkocht en ben ik sinds begin 2010 elk spoor van haar kwijt. Beauty is een BWP die aanstaande vrijdag (15 mei dus) 10 jaar zal worden. Ze is een dochter van de hengst Township xx, en is donkerbruin zonder aftekeningen, behalve een kleine witte rand bij haar linkerachterhoef. Op datzelfde been heeft ze ook een groot litteken van een ongelukje bij één van de vorige eigenaars.
Na een jaar zoeken sta ik helemaal nergens.. Ze is tussen 14 en 17 maart 2010 weggehaald bij de manege en heeft dan enkele maanden 'ondergedoken' gestaan, en in mei is ze verkocht. Ik heb niet echt bruikbare tips. Kreeg wel viavia te horen dat ze op stal Mami (in Aartselaar, België) gestaan zou hebben? Ik ben in juli gaan kijken, maar geen Beauty te bekennen. Ze had er dus nooit gestaan óf ze was er toen al weg. Er waren toen ook niet echt mensen aanwezig daar waar ik iets aan kon vragen. Dus als er mensen zijn met connecties op Mami, hoor ik dat heel graag, alle tips zijn welkom!
Heb onderhand ook het Stamboek gemaild, maar volgens hun database stond Beauty nog steeds op de naam van mijn vader. Ik heb via hen wel het chipnummer. Helaas ben ik momenteel paardloos, en heb ik dus niet echt contact met een dierenarts, die de eventuele eigenaars voor me zou kunnen natrekken.
Mocht je op eender welke manier kunnen helpen met mijn zoektocht, zou ik dat heel erg fijn vinden! Heb er echt alles voor over om haar terug te vinden, omdat ik dit hoofdstuk nooit echt heb (en zal..) kunnen afsluiten. Heb je een tip of misschien wel connecties van mensen op stal Mami? Laat zeker iets weten!
Foto's staan hier : http://www.2dehands.be/paardensport/ove ... 79359.html
Alvast bedankt! mvg, Joyce