Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar de merrie Elise (misschien heeft ze nu een andere naam).Ze is geboren in 2009 en is normaal aangemeld bij het KWPN en heeft ook een chip gekregen. Stamboeknummer 09.13622 en chipnummer 5282 46000 270504.
Nou is er twijfel bij het KWPN over wat de vader is en ook wat de moeder is van Elise naar aanleiding van DNA onderzoek op het haar na de geboorte.En tot op vandaag heeft ze geen paspoort.
[b]HET PROBLEEM:[bIk weet waar de merrie gebleven is.Zij staat niet bij ons op stal.
Uitleg hiervan: Ze is in 2009 in Polen( waarschijnlijk) geboren bij ons op het bedrijf,zoveel weet ik al.Wij zijn pas in juli 2010 hier gekomen en n.a.v berichtje van KWPN weet ik dus dat er een paard (bijna) geregistreerd staat omdat er een tweede haarmonster van moet komen voor dna onderzoek.Maar Elise staat hier niet (meer).
Ze is tussen haar geboorte in 2009 en 01-07-2010 dus verdwenen en ik denk dat ze ergens in Nederland staat maar ik kom er niet achter waar.
Ik wil alleen graag weten waar ze is,dan is het mysterie van het verdwenen paard opgelost.
Is er iemand die een paard heeft staan zonder paspoort of een paard waarbij een nieuw paspoort aangevraagd moest worden.Of een paard met dezelfde aftekeningen waar een nieuwe chip in moest.Of is er iemand die nog meer zoektips heeft.???Ik weet niet meer waar ik haar zoeken moet.
Naam:Elise
Stamboeknummer: 09.13622
Chipnummer: 528246000270504
Geboren :2009
Kleur: bruin
Hoofd : kol
RV: sok achter oplopend
LA en RA: half witbeen
Ik heb geen foto`s helaas omdat ze voor dat wij op het bedrijf kwamen verdwenen is.
Misschien kan iemand mij kan helpen n.a.v deze informatie?
BEDANKT!!!!