Ariat Heritage sport paddock/zip! Ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Ariat Heritage sport paddock/zip! Ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 10:33

Door 't hardlopen ben ik heel erg fijn (NOT!) uit mijn 2 paar Petrie rijlaarzen gegroeit. Vrij snel en onverwacht. Ik ben dan ook dringend opzoek naar nieuwe jodhpurs!! Ik moet maar even op deze manier rijden.

Nu zit ik even in de Divoza boeken te bladeren en zie ik ook jodhpurs van Ariat staan. De Ariat Heritage sport paddock en Ariat Heritage sport zip hebben dan leuke (betaalbare) prijzen! Zijn er hier mensen die deze hebben en mij dus hun ervaringen kunnen vertellen? :D

Blue9

Re: Ariat Heritage sport paddock/zip! Ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:35

Ik heb hele goed ervaringen met Ariat jodhpurs in het algemeen. Vind het het beste merk qua jodhours!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:36

Niet bekend met deze specifieke schoenen, maar ik heb andere Ariat schoenen en het is mijn favoriete merk. Het zijn hele fijne schoenen, met een voor mijn voet optimale leest, stevig van vorm en lekker voetbed. Aanrader!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 10:54

Ik ben wel opzoek naar ervaring met speciafiek deze modellen! :)

Sita_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:42

Ik heb ze, het model zonder rits maar met enkel veters.. :j Ze zijn erg fijn, ik trek ze begin van de dag aan en eind de dag uit.. Merk niet eens dat ik ze aanheb..
Nu is Ariat over het algemeen toch heel fijn, maar deze zijn goed betaalbaar wat mij eindelijk over de streep heeft getrokken om Ariats te nemen..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:48

Ik draag ze ook hele dagen, en ze gaan lang mee...de Cascade die ik nu draag, al twee jaar...

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:08

ik heb de heritage paddock, met veter. Het eerste paar was binnen minder dan een jaar niet meer waterdicht, die heb ik teruggebracht en nieuwe gekregen. De nieuwe zijn inmiddels ook niet meer waterdicht, en er zitten scheurtjes vlak achter de neus, bij het dunne gedeelte. Ik vind het heerlijke schoenen om mee te rijden/op te lopen, maar die kleine scheurtjes en waterdichtheid vallen mij toch tegen...
verder gaan ze inderdaad heel lang mee! Heb de mijne nu zeker al 3 jaar, en op die scheurtjes na zijn ze nog heel weinig gesleten!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:09

@ Toad, hoe heb je ze onderhouden?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:13

eens in de zoveel tijd insmeren met lederbalsem.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:16

Het schijnt dat er een duidelijk verschil in het voetbed van de duurdere en de goedkopere serie zit.
Ik draag mijn dure al een jaar of tien.
Ik poets ze af en toe met schoensmeer. Draag ze zowel als net als praktisch. Even goed schoonmaken en ze zien er weer als nieuw uit.
Vorige week wel een paar nieuwe uit de pro serie gekocht, maar dat was omdat ik ze voor die prijs niet kon laten liggen, € 125,-

Sita_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:52

Ik poets de mijne met hetzelfde als waar ik mijn laarzen mee poets, met petrie bootcleaner..

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:18

Ik heb dat model, zijn niet meer waterdicht, maar heb ze ook niet echt goed onderhouden :P
Vind ze erg fijn!