kleding voor proefles

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SufferBear

kleding voor proefles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:13

..daar ben ik nog een keer hoor, als noobje met vragen.

Woensdag ga ik een proefles paardrijden!! Cap kan ik huren, maar wat moet ik verder ingodsnaam aantrekken voor kleding..

Ik ben heel erg lastig overigens:
-heb geen sportbroeken
-ook al geen regenlaarzen (wel 'normale' laarzen met een laag hakje maar die draag ik ook naar school, zou dat kunnen?)

liefs Suffer

NiKip

Re: kleding voor proefles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:14

Heb je een jeanslegging? Daar rijd ik altijd mee ;) werkt goed.

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:16

tjah laarzen of chaps heb je zowiezo wel nodig , kun je die niet lenen ?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:18

Een legging is idd prima, gewone laarzen zijn voor een proefles ook prima zolang er maar een hakje onder zit. Wel is het handig als de rits niet aan de binnenkant van je been zit omdat dit kan gaan schuren.

SufferBear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:20

fuego3 schreef:
tjah laarzen of chaps heb je zowiezo wel nodig , kun je die niet lenen ?

alleen huren.. en aangezien ik ook al een cap moet huren EN een dure proefles moet betalen.. heb ik daar op het moment even geen geld voor. Heb vnadaag pas te horen gekregen dat er woensdag een proefles is dus ben qua geld totaal onvoorbereid.

ninajojo schreef:
Heb je een jeanslegging? Daar rijd ik altijd mee ;) werkt goed.

ja dat heb ik wel! zat ik ook al een beetje aan te denken.

Nijn schreef:
Een legging is idd prima, gewone laarzen zijn voor een proefles ook prima zolang er maar een hakje onder zit. Wel is het handig als de rits niet aan de binnenkant van je been zit omdat dit kan gaan schuren.

die zit wel aan de binnenkant.. kan ik dat 'oplossen' denk je? met beenwarmer ofzo? of tape (want hij is niet om de schoen mee aan te doen maar voor de sier)? en bedoel je dan schuren met het paard of met m'n been *schaaaaaaaaaaaam voor domme vraag*

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:22

ik zou dan zelf eerder een paar gewone schoenen aan doen met een hakje. De rits kan het zadel flink beschadigen en jezelf zeer doen dus zou ik niet voor kiezen. Gewone regenlaarzen of andere schoenen waar ik laag hakje onder zit zijn dan het meest verstandig.

Qua broek maakt het niet zoveel uit, een gewone spijkerbroek kan prima. Enige waar ik op zou letten is dat je ee nbroek hebt zonder dikke naden aan de binnenkant, want dat kan flink schuren over je benen en dat is heel vervelend (en pijnlijk).

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:23

Sufferbear schreef:
Nijn schreef:

die zit wel aan de binnenkant.. kan ik dat 'oplossen' denk je? met beenwarmer ofzo? of tape (want hij is niet om de schoen mee aan te doen maar voor de sier)? en bedoel je dan schuren met het paard of met m'n been *schaaaaaaaaaaaam voor domme vraag*

Ik denk beide :j

ftwanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:59

in principe kan alles, ik ben begonnen op gympen en met een spijkerbroek (dit kan ik niemand aanraden hoor). Ik ben door de tijd heen gaan kijken wat ik wilde hebben (spijkerbroek was er het eerst uit). En regenlaarzen werken idd ook.