Jammer genoeg is hij direct een paar dagen later weg gegaan. Zoals mij verteld is naar de handelaar waar hij vandaan kwam.
Maar een pony zoeken waar je eigenlijk bijna niks zeker over weet is behoorlijk lastig, ik hoop dat iemand hier hem herkent of weet waar hij geweest, of naar toe is gegaan!
Twan kwam 3/4 jaar geleden bij Stal Bosgoed/ Brederoderuiters, hij werd toen Toon genoemd. Hij is weggegaan op 3 November 2010, zoals mij verteld is naar de handelaar waar hij ook vandaan kwam. Hij schijnt hier alweer door verkocht te zijn.
Twan heeft een klein kolletje op zijn voorhoofd, en op zijn rechter achtervoet aan de rechterkant van zijn hoef een klein wit stipje! (Dat je alleen ziet als je zn voetjes net gewassen hebt.) Zijn manen lopen aan beide kanten en hij had een mooie volle staart, waar kleine golfjes in zaten! Ook had hij op dat moment een redelijk lange voorpluk. Hij is behoorlijk stevig gebouwd en houd ontzettend van gras.
Het is een ontzettend lieve pony, die met rijden niks kwaad zal doen en je hem vooral moet activeren! Hij gaat eerder stil staan, al kan hij soms ook wel eens lekker vlot zijn! Springen vind hij ook erg leuk en hij komt prima over een hindernisje 80 heen! Ook buiten in het bos met een groep was hij hartstikke braaf! Bij eten wat hij moeilijk weg te houden, en daar rende hij dan ook gerust op af!
Andere dingen doen vind hij ontzettend leuk, en een onderling wedstrijdje ging ook fijn! In de longeerbak aan de longe vind hij behoorlijk spannend en hij snapt nog niet zo goed dat de longeerbak niet alleen is om in rond gejaagd te worden. Hij rende hier dan in het begin ook telkens bij weg of naar toe.
Hij houd ontzettend van aandacht en is ook fijn aanhankelijk, vind het leuk om wat te doen en zal nooit gemeen doen!
Wie weet waar deze lieve ondeugende pony is? Ik hoop dat iemand hem hier herkent of wat van hem af weet!

Meer foto's zijn altijd mogelijk!
Liefs Femke