[PG] Flynn,bruine grote C-pony met blesje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

[PG] Flynn,bruine grote C-pony met blesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 21:23

Om deze pony weer een goed leventje te geven is hij gered bij de duitse slachterij,niet door mij maar mensen uit Nunspeet...Flynn kwam bij mij terecht omdat hij te jong was om met een beginnende amazone te lopen en daarbij was hij voor dat meisje toch wat aan de grote kant.
Flynn is 100% gezond verklaard door mijn DA en is toen naar Bennekom verkocht, een opa kocht hem voor z'n kleindochter en om hem voor de wagen te spannen(kans dat hij dus aangespannen loopt is aanwezig,bij mij was hij alleen licht in het tuig en onder het zadel volledig beleerd)...Verder fokte hij ook zo nu en dan een paard (iets van KWPN ofzo)
Hij woonde in dezelfde straat in Bennekom als een hele grote training/handelsstal (redelijk bekend in die buurt,kan alleen even niet op de naam komen :o )
Flynn is geboren op 04-05-2001 en zn afstamming is onbekend.
Volgens de KNHS is hij nog steeds op mijn naam A.D de Graaf zou dan in het paspoort moeten staan.

transp nr: 528210000442921
aftekeningen volgens paspoort: hoofdONR.BLES INDR.LINK.NEUSG.WIT VLEKJE BOVENLIP Rechterbeen achterSOK BINNEN ACHTER OPLOPEND

volgens mijn gegevens was hij 1.36m toen hij 5/6 jaar was.

foto die ik nog heb van flynn toen hij net bij mij was:
Afbeelding

ben benieuwd hoe het met hem gaat en misschien wil de (nieuwe) eigenaar wel zijn verleden weten ;)

gr amazingstar

Binckydenice

Re: [PG] Flynn,bruine grote C-pony met blesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:13

heb je een duidelijke foto van de voorkant?

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:39

ik he hier nog een duidelijkere hoofdfoto van Flynn in zn wintervacht toen hij 5 jaar was.
zomers is hij dus echt gewoon bruin en niet donkerbruin.

Afbeelding (hier dus nog maar 5 jaar)