JURY!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kindje

JURY!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 18:57

Help mij! ik wil graag jury worden.. dus een jurycursus volgen en weten wat de eisen zijn enz..enz.. maar ik kan NERGENS op internet iets daarover vinden.. Ik kan natuurlijk ook wel een jurylid benaderen maar als ik bijvoorbeeld veel te jong ben ofzo of lang niet aan de eisen voldoe, sta ik ook zo voor jan met de korte achternaam:s (hetzelfde voor bellen met de knhs) Dus als iemand er iets over weet.. HELP MIJ!!!

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:38

ik weet het niet, maar als ik jou was zou ik toch gewoon het lef hebben om te bellen. Ik denk alleen dat je voldoende ervaring in de paarden moet hebben, zelf goed moet kunnen rijden, er veel verstand van hebben (d.w.z. met het rijden enz.) en een paard+ruiter goed te kunnen beoordelen. leeftijd zou ik niet weten, maar ik denk dat je min. 18 moet zijn (lijkt mij zo...)

nou succes ermee, en gewoon belle! ze kennen je toch niet moet je maar denken..

kindje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 19:49

jamaar ze kennen me daar wel... Boos!

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:15

Ow...dan stap je toch een keer naar een jurylid toe? Maak es een babbeltje en vraag sneaky hoe het is om te jureren. En vraag dan hoe oud je moet zijn en waar je zo'n cursus volgt. Easy toch?

Annette

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:43

Volgens mij moet je 18 zijn, hou verder de paard & sport in de gaten daar komt alles in te staan.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:30

Ik wilde de springjurycursus gaan doen en als je naar de KNHS belt hoor je of 18 of 21 Knipoog
Ik heb het nog maar even op de langetermijn gezet...ze willen teveel gaan veranderen naar mijn zin(min 10 keer per jaar jureren bijvoorbeeld...). Ik wacht eerst wel even af hoeveel ze gaan doorzetten van hun plannen

Voor het springen moet je dacht ik L+punten zijn en dressuur M1+winstpunt(min. met D/E-pony)