Ik heb 1,5 jaar geleden laarzen van Vequi gekocht, maar nu laat de naad los achteraan. Achteraan heb ik een rits met een stukje elastiek links en rechts ervan. Nu laat de naad los die het elastiek aan het leder van mijn laarzen houd.
Heeft iemand een idee of dit veel kost om ze te laten maken?
Binnen 2 à 3 tal weken heb ik mijn lipica's , gelukkig! Maar ik wil mijn oude blijven gebruiken voor de vuile dingen mee te doen.
listiglistje
Geplaatst: 08-04-11 10:42
Even naar de schoenamker gaan met je laars, dan ben je denk ik tussen de 8 en 20 euro kwijt
een rits/ stukje elastiek stikken zal niet zoveel kosten hoor, ik zou denken aan een tientje bij een schoenmaker, of een vriendin/moeder die handig is met naald en draad vragen?
Woody2015
Geplaatst: 08-04-11 11:36
Idd even langs de schoenmaker gaan, die repareert het zo voor je kan niet veel kosten
Je kunt het ook zelf proberen met een stevige draad en naald
mariannebr
Geplaatst: 08-04-11 12:53
ik heb hetzelfde probleem met mijn petrie laarzen.
de rits heeft het begeven
mensen die dit vaker meegemaakt hebben? en is het duur om er een nieuwe in te laten zetten?
listiglistje
Geplaatst: 08-04-11 12:59
mariannebr schreef:
ik heb hetzelfde probleem met mijn petrie laarzen.
de rits heeft het begeven
mensen die dit vaker meegemaakt hebben? en is het duur om er een nieuwe in te laten zetten?
ja heel vaak € 10 tot € 20 per rits (ligt eraan waar je gaat)
Ik heb QHP laarzen, omdat dit zo'n prullzooi is heb ik allebei de ritsen moeten vervangen Was 25 euro en is netjes gedaan Veel fijnere ritsen dan de originele.