Boas: 157 en 167 in de L1 D ik was 1 x 5e
Dancer: 156 en 160 in de L1 C was ik 1x 1e!!
Hihi heb me kapot gelachen.. zal jullie ff mee laten genieten

De laatste 6 proeven in de L1 met Dancer, liep ze heerlijk, krijg ik geen punten

maja.. hebbe is hebbe

Nou.. en na de uitslag hier voor jullie natuurlijk ook ff een verslagje

Vanmorgen om kwart over 6 ging mijn wekker *pffff kon niet uit mijn bed komen* maja.. ik naar de pony's om 7 uurr gevoerd.
Half 8 weg en om ong. 8 uur daar.
kwart over 8 op Dancer, die moest ik gelijk om 9 uur al startten. Ze liep errrrug fijn en mijn 1e proef ging aardig netjes, op het wijken na

Daarna om half 10 2e proef met Dancer.. vond dr iets minder fijn lopen *loerde naar de mais.... gekke vogels e.d* maar mams zei dat het voor het oog er ook errug netjes uitzag *weer op het wijken na DUH

Daarna Dancer terug gezet op de vrachtwagen en EVA uit bed gebeld *Aifa op bokt* ze zou komen kijken maar was dr nie...

Daarna ff rondgedoold op het terrein maar om kwart voor 11 Boas opgezadelt, om 10 voor 11 ofzow kwam Eva inderdaad :d errug gezellie!
Boas naar het losrijterrein

Op het losrijterrein was het weer ouderwets: MIJN BOMMETJE *mijn bommetje heeft uiteindelijk wel weer super gepresteerd

Eva mij gesupporterd .. errug leuk! Ben ik klaar met de 1e proef, komt de moeder van een meisje van onze club met de punten van de 1e proef van Dancer.. WINST

Toen de andere proef van Boas gereden *moest tussen de hekjes, was een Z ring maar dan 20x40

Ik nog parade gereden met Dancer... en wie zag ik: Nadia *Buster hierzow* jeeeeej en natuurlijk inclusief digi!!!! THNX Nadia! *ze wil de foto's morgen hierop zetten.... kijken dus!* hihi staan ook nog foto's op van mijn gelderse!
Nou met de parade was Dancer natuurlijk weeer supergek, maar gister op de gelderse was het 3x zo erg. *toen ging ie er snoeihard vandoor, stormde op een ZZ-E hoogte hindernis af.. besloot op het laatste moment niet te springen, gooide de noodrem dr op, draaide zich 2 sprongen om om vervolgens weer snoeihard verder te gassen.. dr zat geen stuur meer op, geen rem... allleen maar 2 keuzes: Kei hard of superhard

nou.. en toen weer huiswaarts.. waarnaar ik natuurlijk gelijk op bokt ging

xxx Shanna
PS: enig idee hoe het komt dat ik nu in 1 x wel 2 wp's met Dancer rij??