Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lovepalomina schreef:Hallo,
Als ik met mijn pony naar wedstrijden ga, doe ik altijd transportbeschermers aan. Alleen elke keer dat ik hem er weer uithaal zijn de beschermers weer naar beneden gezakt, hebben jullie dit ook of ligt dit aan mijn transport beschermers?
Groetjes
lovepalomina schreef:? ik zie je tekst in het grieks ?
ikke schreef:Nee, transportbeschermers passen zelden.
Het is ook precies de reden waarom ik niks om de pootjes wil hebben; het heeft geen toegevoegde waarde.
kleinvosje schreef:ikke schreef:Nee, transportbeschermers passen zelden.
Het is ook precies de reden waarom ik niks om de pootjes wil hebben; het heeft geen toegevoegde waarde.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn paard is erg onrustig op de trailer, en ik heb al een aantal keer gehad dat zij uit de trailer kwam met kapotte beschermers. Had ze die niet omgehad, dan waren haar benen kapot geweest...
TS, probeer eens een maat kleiner, misschien scheelt dat al?
cissy schreef:En waarom denk je dat je paard onrustig is onderweg en je beschermers kapot of afgezakt zijn?! Omdat ze niet goed passen waarschijnlijk en daardoor wordt je paard onrustig en dan trappen ze ze kapot of zakken ze nog verder af.
kleinvosje schreef:pizza64 schreef:Moet je deze nemen zitten super en zakken beslist niet af!
Te krijgen bij bv Agradi en EJ
Die heb ik gezien inderdaad, iemand had ze op cursus om. Zijn die echt heel fijn?
als er echt iets gebeurd helpen een paar gewone transportbeschermers ook niet. (misschien die van sporter nog wel, die zijn beter)Liselot schreef:Als je wat om wilt doen in de trailer of vrachtwagen kan je het beste een peesbeschermer en springschoentje omdoen. Over het algemeen zijn de paarden hier in de training al aan gewend en zullen ze er dus ook niet vreemd op reageren.
Die kavaletten die hierboven staan zijn ook geweldig, maar niet elk paard accepteert ze
dus vandaar dat ik erbij zet dat niet elk paard ze accepteert