Ik had gister wedstrijd met Karina in Oud-Beijerland (bij mijn moeders collega, onderling). Het was dressuur en springen. Dressuur ging super goed, ze liep bij het inrijden zelfs in stap, draf en galop aan de teugel. Lekker ontspannen...In de proef daar niet naar toe gereden, dat komt later wel. 1e Proef ging super, beetje afsnijden, maar dat maakt niet zoveel uit (aangezien ze altijd probeert me eraf te gooien, door dr kop tussen de benen te doen en bokken maar).
2e Proef ging iets minder, beetje bokken, maar dat was nog niet eens zo super erg.
Karina is net 5 jaar en heeft pas 4 keer gesprongen. Ik mocht daarom tot 30 cm springen aangezien ze vaak weigert en ze het moeilijk vind. Inspringen ging goed, 2 weigeringen en in totaal 5 hindernissen gesprongen, waaronder over een strobaal.
Toen ging iedereen de bak uit en mocht ik beginnen. Ik was over de eerste hindernis en ze rent en bokt heel hard en heel hoog. Ik bleef echt goed zitten al zeg ik het zelf. Tot we ineens een hindernis naderde en ik hopen dat ze er overheen ging, nog een beetje aangespoord, maar nee... Ze maakte zich helemaal bol en stopte. Ik vloog voorover met mn hoofd op de hindernis en mn pols dubbel.
Heb nu een bult op mn hoofd en een paar schrammen. Mijn pols is of zwaargekneust of er zit een scheurtje in. Vandaag toch maar naar de dokter...
Maar toch ben ik trots op dr, superbraaf met dressuur, 5e en 7e plaats (161 en 154 punten) en toch in totaal over 6 hindernissen geweest...
Ik kijk het maar niet negatief, wordt je ook zo sacho van