Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Carooo_ schreef:Hij is niet officieel van mij dus de beslissing ligt niet aan mij of hij gecastreerd wordt of niet. En je moet niet doen alsof ik achterlijk ben en zelf niet weet dat er misschien een kans was dat hij zo zou worden. Maar als n hengst op zijn 4de verjaardag amper om merries geeft dacht ik mischien dat hij gewoon heel rustig van aard was.
toch bedankt
fuego3 schreef:Carooo_ schreef:Hij is niet officieel van mij dus de beslissing ligt niet aan mij of hij gecastreerd wordt of niet. En je moet niet doen alsof ik achterlijk ben en zelf niet weet dat er misschien een kans was dat hij zo zou worden. Maar als n hengst op zijn 4de verjaardag amper om merries geeft dacht ik mischien dat hij gewoon heel rustig van aard was.
toch bedankt
als hij niet van mij was ging hij weer weg , het is voor hem zelf zielig , en je merries krijgen geen rust.
dat hij eerst heel rustig was bij de merries wil niks zeggen , ooit valt het kwartje en zal een hengst willen dekken.
,, las nu ergens dat je een weide maatje ging zoeken ? voor de hengst van een ander ? ( vroeg ik me zo ff af ) fuego3 schreef:je zegt toch zelf dat hij niet officieel van jou is dat je hem niet kan laten castereren ,, dan ging hij bij mij weer lekker naar de wel officiele eigenaren,, las nu ergens dat je een weide maatje ging zoeken ? voor de hengst van een ander ? ( vroeg ik me zo ff af )

... dus dat risico zou ik al sowieso niet nemen