[EG] Eerdere eigenaar van Alex, 5jr zwarte E-pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG] Eerdere eigenaar van Alex, 5jr zwarte E-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 19:57

Ik ben op zoek naar een eerdere eigenaar of de fokker van Alex.
Alex is geboren op 17-3-2006 in Staphorst, zijn paspoort is een NL paardenpaspoort van het productschap Vee, Vlees en Eieren aangevraagd 21-8-2007 bij het NSPS. In het paspoort staat hij nog als hengst, inmiddels is hij ruin. Afstamming staat OnbekendxOnbekend
Alex is een helemaal zwarte E-pony, zonder aftekeningen. Hij heeft erg dikke manen, voorpluk en staart maar nauwelijks/geen sokken. Geen littekens of andere opvallende kenmerken. Hij is erg nuchter en niet snel onder de indruk.

Alex (door mij omgedoopt tot [***]) is sinds mei vorig jaar in mijn bezit. Ik heb hem gekocht van meneer Rouwenhorst en zijn dochter, zij hebben hem bij een handelsstal vandaan en weten verder niks van zijn verleden, ook de handelsstal wist volgens hen niks over hem.
Ik ben vooral benieuwt naar zijn afstamming, en niet persé naar contact met een eerdere eigenaar, al is hij/zij altijd welkom om een keer te komen kijken.

Adres van de fokker staat vermeld in het paspoort. Ik heb hen een brief geschreven maar daar geen reactie op gehad, ik neem aan dat zij niet meer op het adres wonen of geen contact willen. Daarom probeer ik op deze manier iemand te vinden die me iets meer over zijn afstamming kan vertellen.

(op deze foto geschoren)
Afbeelding

Afbeelding

Hoofdfoto in link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 46-690.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:13

Schopje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:14

schopje

Anoniem

Re: [EG] Eerdere eigenaar van Alex, 5jr zwarte E-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:00

Recente standfoto (hier ongeschoren)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:30

schopje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:40

schopje

_RoOs_RoMeO_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 01:22

heeft hij geen chip?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:28

Even voor de duidelijkheid, _RoOs_RoMeO_ heeft PB van mij gehad.
Deze pony heeft uiteraard een chip, maar die is waarschijnlijk praktisch tegelijk gezet met het aanvragen van het paspoort (in 2007, als jaarling). Je kan van de chip dus niks anders aflezen dan er in het paspoort staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:47

Ik zag dat de foto's het niet meer doen, hierbij nogmaals een standfot en hoofdfoto. Deze zijn afgelopen zomer gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:57

Schopje

In mijn profiel staan overigens ook diverse foto's!