Alex is geboren op 17-3-2006 in Staphorst, zijn paspoort is een NL paardenpaspoort van het productschap Vee, Vlees en Eieren aangevraagd 21-8-2007 bij het NSPS. In het paspoort staat hij nog als hengst, inmiddels is hij ruin. Afstamming staat OnbekendxOnbekend
Alex is een helemaal zwarte E-pony, zonder aftekeningen. Hij heeft erg dikke manen, voorpluk en staart maar nauwelijks/geen sokken. Geen littekens of andere opvallende kenmerken. Hij is erg nuchter en niet snel onder de indruk.
Alex (door mij omgedoopt tot [***]) is sinds mei vorig jaar in mijn bezit. Ik heb hem gekocht van meneer Rouwenhorst en zijn dochter, zij hebben hem bij een handelsstal vandaan en weten verder niks van zijn verleden, ook de handelsstal wist volgens hen niks over hem.
Ik ben vooral benieuwt naar zijn afstamming, en niet persé naar contact met een eerdere eigenaar, al is hij/zij altijd welkom om een keer te komen kijken.
Adres van de fokker staat vermeld in het paspoort. Ik heb hen een brief geschreven maar daar geen reactie op gehad, ik neem aan dat zij niet meer op het adres wonen of geen contact willen. Daarom probeer ik op deze manier iemand te vinden die me iets meer over zijn afstamming kan vertellen.
(op deze foto geschoren)

Hoofdfoto in link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 46-690.jpg