Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar het gaat mij erom wat hierover op de M-cursus over gezegd wordt. Zoals Angelo al aangeeft is het precieze aantal passen achterwaarts juist één van de moeilijkheden, dus ik kan me voorstellen dat dit punt juist daarom op de cursus besproken wordt. Is het zo ernstig dat het gelijk een 5 of lager wordt, of blijft het toch nog een 6 als de rest correct gaat. Of kan het misschien (lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet nooit) onder bepaalde omstandigheden nog wel een 7 worden?
KarinvdM schreef:Je bedoelt dat het paard na de 5e pas een 6e pas inzet en in die pas weer voorwaarst gaat, Roxx?
Niobe schreef:Misschien een hele gekke opmerking van mij, maar is het dan niet een idee om het dan op 4 passen te gooien als hij toch altijd nog een half pasje extra zet? Een half pasje is toch inderdaad een pasje. Of is het dan geen goede afwerking?
Maar misschien begrijp ik het ook verkeerd hoor! Ik ben namelijk geen jury en rijd zelf ook nog lang geen M, maar ik dacht ik gooi het eens in de groep