In augustus ga ik een week naar deze plek, met vriendlief mee. Hij gaat daar fietsen met zijn fietsgroep, en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
Graag wil ik dan een weekje gaan paardrijden, maar ik kan weinig informatie vinden over maneges/ranches/stallen daar in de buurt.
Wie kan me helpen?
aliealie
Geplaatst: 04-04-11 10:48
Mijn ervaring is, dat waar je ook komt in Frankrijk, je bijna overal kunt paardrijden in de buurt. Ik weet niet waar je precies zit in de Alpen, maar twee jaar geleden zaten wij in Morzine, in de Noord Alpen en daar kon je ook prachtig de bergen in vanuit het dorpje zelf waar een manege zat.
Lynn_S
Geplaatst: 04-04-11 11:37
Google - paardrijden Oz en oisans :
In de directe omgeving van Oz en Oisans kunt u diverse sporten beoefenen: o.a. wandelen, fietsen, mountainbiken, kanoën, raften, canyoning, windsurfen, zwemmen, parapente, paardrijden, motorrijden, klimmen en golfen. De plaatselijke VVV organiseert wekelijks tal van activiteiten voor groot en klein. Onze receptie informeert u graag over alle mogelijkheden
Inderdaad Lynn_S, dat soort sites vind ik elke keer, maar nergens een concrete site met een adres en contactgegevens of zo. Ook wil ik graag weten wat de kwaliteit is van de manege (of stal of ranch of wat dan ook) is voordat ik daar op een willekeurig paard stap.