Ik ben bezig met een zoektocht naar een wedstrijdvest. Helaas kan ik nergens een mooi jasje vinden dat mij past.. In gewone kledij heb ik meestal maat 36, maar alle wedstrijdjasjes die ik gepast heb in die maat hangen als een zak om me heen. Kijk ik dan naar grote kindermaten, dan zijn de mouwen veel te kort.
Kortom, mijn vraag: Bij welk merk kan ik mooi aansluitende wedstrijdjasjes vinden die bij mijn figuur passen?
Ik wil trouwens geen 300 euro uitgeven voor een jasje, daarvoor ben ik niet intensief genoeg met wedstrijdrijden bezig!
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-04-11 21:20
Pb Viefdepief eens, zij heeft heel vaak jasjes die erg mooi vallen, ook in jouw maat. Ik heb er zelf ook één van haar en die zit geweldig Ze heeft ook een topic lopen op [EA-CO], moet je even zoeken!
Dank je! Helaas mogen wij hier in Belgie nog steeds enkel in zwart (en donkerblauw/donkerbruin) starten dus die opvallende modellen vallen al uit de boot, en bovendien wil ik toch echt graag vooraf passen
Bedoel je nu gewoon een wedstrijdjasje of wat is een wedstrijdvst? Pikeur heeft super mooie nauwaansluitende modellen, misschien kan je daar een tweedehands jasje van vinden? Anders gaat het denk ik niet binnen je budget passen. Mijn ervaring is wel ook met de goedkopere jasjes dat ze inderdaad niet zo'n mooie pasvorm hebben.. Wijd en kort aan de mouwen!
Ja ik bedoel een gewoon wedstrijdjasje, hier in Vlaanderen noemen we dat ook wel eens een wedstrijdvest
kaytjuh
Geplaatst: 04-04-11 09:58
ik heb zelf hetzelfde probleem gehad! maar ik heb nu de pikeur diana gekocht, hij is heel mooi getailleerd en mooi lang. ik zou er zeker over na denken !
Ik weet niet in wat voor een prijsklasse jij een jasje hebt gezocht, maar de meeste goedkope (onder de 100€) jasjes, zitten als een zak, welke maat je zelf ook hebt. Ik heb zelf een pikeur diana, en ik vind het zelf een erg mooi model.
silverbrumby
Geplaatst: 04-04-11 20:22
Dan moet je de rijjasjes van Schockemolle sports hebben, die zijn tevens elastisch en waterproof Of Eurostar die zitten ook erg mooi vind ik (Heb er zelf 1 van eurostar maat 36 dus)
Kyra013
Geplaatst: 04-04-11 21:21
Ik weet niet wat je prijsklasse is maar kijk ander is bij Animo. Dit is een italiaans merk met een soort elastische stof. Dit zit erg aangesloten op je lichaam en als in de winter is het lekker warm en in de zomer lekker koel!
oh over de kleine letters heen gelezen. Ik weet niet wat het goedkoopste is bij animo maar je zou er even bij kunnen kijken!
Animo gaat al snel naar 400 euro en dat wil ik echt niet uitgeven.. Ik dacht zelf aan zo'n 150 à 200 euro omdat ik er zelf al wel uit was dat ik onder de 100 euro enkel zakken zou vinden..
Die van Shires ziet er inderdaad ook mooi uit, ga ik even googelen!