Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cayenne schreef:Ik ben er jaren geleden ook eens geweest.
Het zag er allemaal erg netjes uit en er liepen massa's pony's rond. De landjes waren toen niet zo geweldig, maar wie weet is dat nu verbeterd. Er kwamen ook regelmatig pony's zonder berijders weer thuis
Het was verder allemaal erg gezellig en aardige mensen. Ik wist niet dat de boerderij was afgebrand.
Wat zonde zeg!
" 

StuiterBall schreef:Tsja, ik ben nu 17 en ben er vanaf mn 8e tot mijn 14e geweest denk ik.
In het begin was het nog wat minder indd. Tegenwoordig een netjes afwashok, (ik weet trouwens niet of dat afgebrand is?) Kantine met wifi en natuurlijk de skelters (:D) en tafelvoetbal etc.
Hij heeft nu meer land geloof ik? Nu ook opgedeeld. Maarja, beetje veel mest he.
Er zijn nu meer fjorden en hafs. Ook 2 norikers geloof ik. Dartmoors niet geloof ik hoor, wel wat van die ehm 'niet koudbloed achtige' rassen. Maar die zijn bijna allemaal weg.
T kost trouwens niets. Alles werd altijd goed geregeld, douche enzo gratis toen nog.
Eigenaar heeft iig t beste met z'n pony's voor.